مسی: بایرن هم از نظر فیزیکی‌ و هم از نظر فوتبالی از ما بهتر بود

 به گزارش فوتبال اسپانیا مسی به وبسایت رسمی‌ یوفا می‌‌گوید: "همواره می‌‌خواهیم که عناوین بیشتری ببریم. بردن لیگ پس از قهرمانی رئال بسیار مهم بود. اما با این حال کام ما به خاطر شکست از بایرن تلخ شد. جایی‌ که فاصله زیادی میان دو تیم وجود داشت و ما در بهترین حال خود نبودیم

 اینها اما مربوط به گذشته است و ما به آینده فکر می‌‌کنیم. در مقابل بایرن چه اتفاقی‌ افتاد؟ آنها تیم بهتری بودند. همین. هم از نظر فیزیکی‌ هم از نظر فوتبالی. آنها در بازی رفت عالی‌ بودند و نسبت به ما برتری داشتند."

مسی در مورد انتخاب ریبری به عنوان مرد سال یوفا می‌‌گوید: "آیا ناراحت شدم؟ نه. اصلا. افتخاری بود که باز هم رقابت کنم و در جمع بهترین‌های اروپا باشم. بازیکنان زیادی در دنیا هستند و این همواره مایه خوشحالی‌ است که در جمع سه‌ بازیکن برتر اروپا باشی‌."

در مورد آژاکس، سلتیک و میلان، هم گروهی‌های بلوگرانا در چمپیونزلیگ هم لئو مسی می‌‌گوید: "گروه دشواری است اما می‌‌دانیم که چگونه خواهد بود. بردن چمپیونزلیگ سخت است. برای شروع بسیار دشوار است. فکر می‌‌کنم که گروها‌ به خوبی‌ بالانس شده باشند و در یک حد باشند. تیم‌های بزرگی‌ حضور دارند و بازی‌های بزرگی‌ انجام می‌‌شود. امیدوارم که در بهترین سطح به مرحله بعدی سود کنیم. تیم‌های سطح بالا و با تاریخ بزرگی‌ حضور دارند."

صاحب ۴ توپ طلا اروپا در مورد تاتا مارتینو می‌‌گوید: "مطابقت پذیری ما با مربی بسیار سریع رخ داد. سعی‌ می‌‌کنیم آنچه از ما می‌‌خواهد را انجام دهیم. مثل قبل فوتبال بازی کنیم. مشخص است که مربی‌ جدیدی است و عقاید جدیدی دارد اما ذهنیت اصلی‌ همان است. بهترین شروع برای رسیدن به بیشترین جام ها."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.