دانیل پاسارلا: مارتینو به من گفت به دنبال خرید یک مدافع است

 

حال دانیل پاسارلا رئیس باشگاه ریورپلات اذعان می کند که انتظار دارد که بارسلونا یک مدافع خریداری نماید.

پاسارلا می گوید: "من با تاتا صحبت دوستانه ای داشتم و او به من گفت که در ماه دسامبر نیاز به خریداری یک مدافع دارد. او همه بازیکنان تیم ما را می شناسد، او به من گفت بازیکنان خوبی دارید اما هرگز بیان نکرد که بالانتا را می خواهد.

بالانتا بسیار بازیکن خوب و با ارزشی است، او در آینده می تواند حتی به قیمت 50 میلیون یورو به اروپا برود و اگر ما در حال حاضر بخواهیم او را با 4 یا 5 میلیون یورو به فروش برسانیم اصلا خوب نیست؛ بنابراین او الان به فروش نمی رسد."

پاسارلا، که در این تابستان مدت کوتاهی را به اروپا آمده بود، از مادرید و فلورانس دیدن کرد، در مورد پولی که برخی باشگاه ها به ریورپلیت بدهکارند صحبت کرد.

" آیا من هر کدام از این بدهی ها را باید حل کنم؟ اتلتیکو و موناکو به خاطر فالکائو به ما بدهکار هستند، چرا که از 4 سال پیش در قرارداد او بندی وجود دارد که مبلغی هم به باشگاه ما می رسد
 و ما تنها باشگاهی هستیم که در این مورد شکایتی به Fifa نکرده ایم.

ما از بابت هیگواین، لاملا و دمیچلیس و یکی دو بازیکن دیگر از باشگاه ها طلب کاریم؛ از جمله اوکامپوس از موناکو که اگر 30 بازی انجام دهد، مبلغی مابین 6 تا 7 میلیون یورو نصیب ما خواهد شد.

ما با ارسال نامه ای به اتلتیکو خواستار توضیح شدیم و به آن ها هشدار داده ایم، انتظار داریم تا روز چهارشنبه جواب ما را بدهند."

پاسارلا همچنین اظهار داشت که قراردادی تجاری با باشگاه رئال مادرید منعقد نموده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.