مارتینو: مدتهاست که مسی درترکیب آرژانتین مثل بارسلونا بازی می کند.

تاریخ : 23 / 6برچسب:مسی,مارتینو,بارسلونا,گل,
زمان انتشار :17:12.....نویسنده ی مطلب :مینا (معاون)
 
درمورد اینکه ما درخانه بازی می کنیم و رئال خارج از خانه...در طول سال این شرایط تغییر خواهند کرد. همیشه به آنچه در جاهای دیگر اتفاق می افتد نگاه کرده می شود (مرغ همسایه غاز است) ولی اگر ما دراین بازی به پیروزی نرسیم، این بازی خانگی به هیچ درد ما نخواهد خورد.

*صحبت کردن باالکسیس سانچس: من به الکسیس گفتم که درمورد اوچه فکر می کنم و چه توقعاتی از او دارم. به نظر من او یک بازیکن استثنایی است ولی بخش عمده ای از صحبت های ما درمورد مسائل غیر فوتبالی بود

*صحبت های اخیر دختر سابه یا، سرمربی آرژانتین: من می توانم در مورد نظرم در مورد لئو حرف بزنم..من درمورد صحبت های دیگران قضاوتی نمی کنم. فکر می کنم که مدتی است که لئو درتیم ملی آرژانتین، مثل لئو در بارسلوناست و با همان هیجان و توان کار می کند. لئو در بارسلونا و در تیم ملی بازیکن سرنوشت سازی است

*واکنشها در مورد اظهارنظر اخیر تاتا درمورد خرید بیل: همیشه در دنیای فوتبال نظرات افراد با هم یکسو و دریک جهت نیستند. من باید ببینم که نظرات به چه ترتیبی مطرح شده. نظر من یک آنالیز فوتبالی نبود و از جنبه دیگری مطرح شده بود.

*بارترا: او سومین بازیکن تیم ما دراین پست است. جدای از حضور ماسچرانو، با مصدومیت پویول او گزینه دوم ماست ولی باید گفت که مارک بارترا، سرخی روبرتو، دوس سانتوس و مونتویا همگی را مد نظر  داریم. اینها بازیکنان جوانی هستند که مدتهاست فوتبال را به صورت حرفه ای دنبال می کنند و در بارسلونا بازی می کنند و به همین خاطر کمی کار برایشان سخت و پیچیده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.