پدر مسی: لیونل هیچ چیزی از این ماجراهای مالیاتی نمی دانست

تاریخ : 20 / 6برچسب:بارسا,مسی,پدرمسی,مالیات,
زمان انتشار :19:29.....نویسنده ی مطلب :انسیه



پدر مسی دراین نامه نوشته:« لیونل مسی همیشه تمام هوش و حواسش را برروی فوتبال بازی کردن متمرکز می کند.»

ودرعین حال اعلام کرده که بخشی از تقصیر این فساد مالیاتی برگردن رودلفو اسچینوکو است که از سال 2005 مسئول مدیریت سودهای دریافتی به خاطر حق پخش تصاویر لیونل مسی بوده است.


قرار بر این بود که دادگاه مسی و پدرش در اواسط ماه سپتامبر (17 سپتامبر) برگزار شود؛ دقیقا در روزی که بارسلونا یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا دارد ولی حالا مسی و پدرش توسط کریستوبال مارتل، وکیلشان درخواست کرده اند که تاریخ برگزاری این دادگاه به روز 27 سپتامبر موکول شود.


درنامه ارسالی پدر مسی، او مسئولیت هرگونه اطلاع و دست داشتن لیونل مسی در مالیات های پرداخت نشده را از گردن پسرش ساقط کرده و بدین ترتیب قصد دارد تا با بیگناه خواندن پسرش و به گردن گرفتن این مسئولیت، این پرونده را ببندد.


جالب اینجاست که خود دادگاه هم در شکایت نامه به این نکته اشاره کرده که شروع این فساد مالیاتی، از سوی پدر و مدیربرنامه های مسی استارت خورده، چرا که شروع این اتفاق در سال 2005 بود که مسی هنوز به سن قانونی نرسیده بوده و این بدان معناست که پدرش استارت این فعالیت ها را زده است.


انتظار می رود که پدر مسی ومسی با سران دادگاه برسر پرداخت مبلغ جریمه بابت این فساد مالی به توافق برسند تا کار به جاهای بالاتر کشیده نشود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.