روماریو: مسی، بزرگ همچون نیوتن و انشتین است

تاریخ : 19 / 6برچسب:آمار مسی,افتخارات مسی,روماریو,مقایسه مسی,
زمان انتشار :11:18.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

 

 

ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل، لیونل مسی را با انشتین و نیوتن مقایسه کرد. او گفت که مسی از بیماری تنهایی و گوشه نشینی رنج می‌برد اما بیماری او برخلاف دیگر بیماری‌ها مفید است.

 

عملکرد خیره کننده لیونل مسی در بارسلونا باعث شده تا ستاره‌های کنونی و سابق فوتبال جهان به ستایش از او بپردازند.

 

روماریو ستاره سابق فوتبال برزیل در صفحه اجتماعی خود در توییتر سخنان جالبی را درباره مسی منتشر کرد. او ستاره آرژانتینی بارسلونا را با بزرگانی چون نیوتن و انشتین مقایسه کرد.

روماریو که خود در فصل ۱۹۹۳-۱۹۹۴ برای بارسلونا بازی کرد گفت: بزرگان علاقه عجیبی به گوشه نشینی و تنهایی دارند. این چیزی است که مسی در عصر جدید به آن می‌پردازد. او مانند انشتین و نیوتون چیزی‌هایی را رو می‌کند که پیش از او کسی نتوانسته به آنها دست بزند. مسی یک نوآور در مستطیل سبز است همچنانکه نیوتن و انشتین نوآور در حوزه علمی اینطور بودند.

او افزود: تنهایی و گوشه‌گیری مسی در عصر مدرن یک بیماری است اما بیماری او برخلاف دیگر بیماریها مفید و سودمند است چرا که باعث می شود او تمرکز کند و بهترین عملکرد خود را در زمین به نمایش گذارد و دست به هر کاری که می خواهد بزند.


نظرات شما عزیزان:

فربد
ساعت14:23---19 شهريور 1392
خیلی ممنون که بنرمونو گذاشتین . بنر شما قرار گرفت در صفحه اصلیمون!! امیدوارم همکاریای بیشتری در آینده جهت توسعه و پیشرفت وبامنون انجام بدیم.
پاسخ:ممنون


ریحانه
ساعت11:36---19 شهريور 1392
درسته اگه فوتبالیست نمی شد حتما یه دانشمندی،چیزی میشد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.