دل بوسکه: کاسیاس از تلاش برای آشتی دادن رئال و بارسا آسیب دید

تاریخ : 17 / 6برچسب:دل بوسکه,کاسیاس,بارسلونا,رئال,
زمان انتشار :14:41.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

 

او دراین باره گفت:« برقراری صلح درروابط بارسا- مادرید به ایکر آسیب وارد کرد. در لحظات سخت تیم ملی، ایکر همیشه به برقراری صلح وهمزیستی مسالمت آمیز کمک کرده وبه تیم برای حرکت روبه جلو وقهرمانی در رقابتهای اروپایی کمک نموده.این اصلا به نفع ایکر نشد و او دراین میان آسیب دید.»

دل بوسکه درادامه درریشه یابی این مشکل گفت:« رادیکال بودن هواداران باعث می شود که آنها فوتبال را از دید عشق وعلاقه ببینندو از تیم حریف متنفر شوند.ایکر حالش خوب است و احساس خوشبختی می کند.

او رابطه خوبی با همه دارد و روابط او فراتر ازرنگهاست.خیلی وقتها،آنهایی که رادیکال تر هستند، وطن دوست تر به نظر می رسند.ولی همه باید این طور فکر کنند که تیم ملی اسپانیا فراترو یا دست کم برابر با عشق و علاقه های باشگاهی است.»

دل بوسکه در پایان بازی تیم ملی اسپانیا مقابل فنلاند که بابردماتادورها و درخشش کاسیاس درصدو پنجاهمین بازی ملی اش برای تیم ملی اسپانیا همراه بود،در دفاع از کاسیاس، به هواداران تیم ملی اسپانیا گفت:« هواداران باید خاطرات را به یاد بسپارند.

ما مجبوریم تاخاطرات را در ذهن داشته باشیم و آنچه درگذشته رخ داده را نمی توانیم فراموش کنیم، چون در لحظات خیلی سخت تیم ملی ایکر کمک زیادی به تیم رساند.

دراین لحظات از فصل مشکلی نیست که ایکر برای تیم باشگاهی اش بازی نکرده. او به تازگی اردوی پیش فصل را پشت سرگذاشته که دراردوی پیش فصل بازی کرده و خوب تمرین کرده و این رادرتمرینات تیم شاهد بودیم که در سطح بالایی است. در آینده خواهیم دید که چه خواهد شد.»

حالا کاسیاس با این صدو پنجاه بازی ملی، با لوتار ماتئوس به عنوان یک قهرمان دنیا که بیشترین بازی ملی را برگزار کرده برابری می کند.

دل بوسکه در کنفرانس خبری اش در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« قبل از بازی بیشتر نگران مبارزه با مدافعان فنلاندی بودم تا تصمیم گیری درمورد دروازه بان تیمم.

هر تصمیمی که گرفته شود، تصمیم خوبی است. چون هر سه دروازه بان ما ارزشهای زیادی دارند: ایکر،ویکتور و په په هرسه آماده بودند ودرنهایت ایکر را در درون دروازه قرار دادیم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.