رونالدوی برزیلی: دوست داشتم که می شد کنار مسی بازی کنم؛

تاریخ : 16 / 6برچسب:رونالدو,مسی,نیمار,گل,
زمان انتشار :18:38.....نویسنده ی مطلب :مینا (معاون)

. او در بارسلونا درس های زیادی یاد خواهد گرفت و بازی کردن در کنار مسی باعث خواهد شد تا او نکات زیادی را در دنیای فوتبال بیاموزد. قطعا بعد از این نیمار بهتری را در تیم ملی برزیل نیز شاهد خواهیم بود. همیشه انتقال به فوتبال اروپا برای فوتبالیست های برزیلی خوب بوده و در مورد نیمار هم همین طور خواهد بود.»

اسطوره برزیلی با مقایسه رختکن دو تیم بارسلونا و رئال مادرید به این نکته اشاره کرد که رختکن بارسلونا کامل تر است و گفت:« در حال حاضر به نظر من رختکن بارسلونا کامل تر از رئال مادرید است و به نظرم می رسد که بارسلونا شرایط بهتری دارد.»

این در حالی است که بارسلونایی ها در بازار نقل وانتقالات تابستانی تنها نیمار را جذب کردند ولی کهکشانی ها با بیش از 172.5 میلیون یورو هزینه، ستاره هایی مثل گرث بیل و ایسکو و چند بازیکن جوان دیگر را به رختکن تیمشان منتقل کردند.

رونالدو در پاسخ به سوالی راجع به اینکه دوست داشت در میان بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال در کنار کدام یک توپ می زد، لحظه ای درنگ نکرد و گفت:« مسی»

او توصیه هایی هم برای گرث بیل، خرید تازه باشگاه مادریدی که در روز پایانی بازار نقل و انتقالات به سانتیاگو برنابئو منتقل شد، داشت و به او پیغام داد:« بیل نباید زیاد تحت تاثیر مبلغی که رئالی ها برای خریداری او پرداخت کرده اند قرار بگیرد. کاملا طبیعی است که وقتی بیل در یک بازی عملکرد بدی داشته باشد، هواداران این 100 میلیون یوروی پرداخت شده برای خریداری او را به رخش بکشند . او به همین خاطر مجبور است که هیچ لغزشی نداشته باشد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.