نیمار: درسهای زیادی از مسی یادمی گیرم؛ مسی آئینه و الگوی من است

تاریخ : 15 / 6برچسب:نیمار,مسی,بارسا,گل,
زمان انتشار :13:48.....نویسنده ی مطلب :مینا (معاون)

نیمار که این روزها در اردوی تیم ملی برزیل به سرمی برد، در کنفرانسی خبری در برزیلیاشرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. او گفت:« من همیشه به آنچه وجود دارد احترام می گذارم. مسی یکی از الگوها و سمبلهای من است. البته الان که ازنزدیک و حضورا با او آشنا شده ام و هرروز درکنار اوتمرین می کنم، بیش از پیش او را قبول دارم. مسی برای من مثل یک آئینه است.»

ستاره 21 ساله ادامه داد:« این روزها از مسی درسهای زیادی می آموزم. او انسان فوق العاده ای است و در رختکن بارسلونا با تمام هم تیمی  هایش به شوخی و خنده می پردازد.»

نیمار در ادامه در مورد حضور در اردوی تیم ملی برزیل به این نکته اشاره کرد که قهرمانی سلسائو در رقابتهای جام کنفدراسیون های سال 2013 فشارها برروی تیمش راافزایش داده:« کسب پیروزی مقابل بهترین تیم دنیا (اسپانیا ) در فینال جام کنفدراسیون ها باعث شد تا با دید دیگری به تیم ملی برزیل نگاه شود. ما باید این سطح بالایمان را حفظ کنیم.»

برزیل شنبه شب در دیداری دوستانه در برزیلیا مقابل تیم ملی استرالیا به میدان می رود و بعد از آن به آمریکا سفر خواهد کرد که درروز سه شنبه در دیدار دوستانه دیگری در شهر بوستون مقابل پرتغال قرار بگیرد.     


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.