یوهان کرویف یک بار دیگر به صحبت علیه ساندرو روسل پرداخت و گفت: وی سه سال علیه من کار کرد و حرف‌های بدی درباره من زد. از زمانی که در برزیل بودم می‌دانستم که او چگونه کار می‌کند بنابراین ترجیح دادم از او دوری کنم و نزدیکش ظاهر نشوم.

وی ادامه داد: مسی در جهان بهترین است؛ او منظره‌ای تماشایی است که باید نگه داشته شود. وقتی مربیگری را رها کردم تخمین زدم که سه میلیارد نفر باید بدانند که من چه کسی هستم اما از زمانی که پدر مسی گفت من اسطوره او هستم این تعداد به 4 میلیارد نفر افزایش یافت.

سرمربی سابق آبی‌‌اناری‌ها معتقد است که تیتو ویلانووا باید اول به فکر سلامتی‌اش باشد و افزود: جنبه روحی بسیار مهم است و مبارزه با بیماری کاری بسیار جدی است. رابطه‌ای بین بیماری و بهترین باشگاه جهان وجود ندارد.

کرویف همچنین در خصوص تاتا مارتینو خاطرنشان کرد: واقعا امیدوارم کار برای او خوب پیش برود. چیزهای زیادی روی بازیکنان اثر می‌ گذارد که ربطی به فوتبال ندارد؛ بنابراین باید منتظر باشیم و ببینیم که کارها چه طور پیش می‌رود.

اسطوره هلندی سابق باشگاه مدعی شد او آرشیتکت شهرت تیکی تاکای بارسا بوده است و اضافه کرد: من شروع کننده آن بودم. سال 1973 به تیم آمدم و این فوتبال را بنا نهادیم. گواردیولا با ادامه دادن همان فلسفه و شیوه بازی این کار را زنده کرد؛ پیش از این سه مربی هلندی همه‌چیز را ریشه‌کن کرده بودند.

ستاره سابق آژاکس همچنین اختلاف‌های مالی میان بارسلونا و مؤسسه‌ای که او مدیریت می‌کند را فاش کرد و گفت: تمام کارهای اداری انجام شده و منتظر تأیید رئیس هستیم. با این حال ساندرو روسل از امضای این اسناد امتناع می‌کند. پولی که بارسلونا به مؤسسه بدهکار است مال من نیست


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.