حضور ویژه بازیکنان بارسا در دیدارهای ملی

تاریخ : 13 / 6برچسب:بارسا,دیدار های ملی,بارسا نیوز,
زمان انتشار :10:10.....نویسنده ی مطلب :مینا (معاون)
 
7 بازیکن در تیم ملی اسپانیا و باقی بازیکنان در تیمهای ملی کامرون، آرژانتین، شیلی، برزیل و تیم زیر 21 ساله های اسپانیا حضور خواهند داشت.

اسپانیا در شیلی و فنلاند

ویکتور والدس، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، ژاوی هرناندس، آندرس اینیستا، پدرو رودریگز و سسک فابرگاس بازیکنانی هستند که در چارچوب رقابتهای انتخابی جام جهانی 2014 برزیل مقابل فنلاند به میدان خواهند رفت. هم اکنون اسپانیا با 1 امتیاز بیشتر از فرانسه در رتبه نخست گروه « I »قرار دارد. در ادامه نیز تیم ملی اسپانیا درشهر گنوا در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی شیلیT که الکسیس سانچز را در اختیار دارد، خواهد رفت.

سرخی روبرتو نیز در تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا تحت رهبری جولین لاپتگی جایگاه ثابتی پیدا کرده است. این تیم نیز با اتریش و آلبانی دیدار خواهد کرد.

آرژانتین با مسی در مقابل پاراگوئه

آرژانتین نیز در چارچوب رقابتهای انتخابی جام جهانی به مصاف پاراگوئه خواهد رفت. آرژانتین با 26 امتیاز در صدر گروه خود قرار دارد.

برزیل با نیمار و آلوس در مقابل استرالیا و پرتغال

به عنوان میزبان، برزیل به جام جهانی از قبل راه پیدا کرده است. در هرحال، نیمار و آلوس برای دیدارهای دوستانه با پرتغال و استرالیا به اردوی زرد پوشان فراخوانده شدند.

الکس سانگ در مقابل لیبی

الکس سانگ با کامرون در مقابل لیبی بازی حیاتی را در پیش خواهند داشت. آنها میتوانند با استفاده از امتیاز میزبانی خود یکی از اصلی ترین حریفان خود در گروه را پشت سر بگذارند.              

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.