گاف جدید اخبار ورزشی شبکه ی سه سیما

تاریخ : 9 / 6برچسب:شبکه ورزش سیما,گاف اخبار ورزشی,
زمان انتشار :16:29.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

در ثانیه های پایانی این گزارش، نریتور این قهرمانی را دومین قهرمانی سوپرکاپ بایرن بعد از قهرمانی در «سال 2010» عنوان کرد

شبکه سه


و اضافه کرد که حالا مونیخی ها در کنار «بارسلونا» در جمع تیم های 2 جامه در سوپرکاپ قرار دارند! جمله هایی  که با توجه به سوابق قهرمانی سوپرکاپ، علاوه بر غلط بودن خنده دار نیز هستند!

قهرمانی دیشب مونیخی ها با غلبه بر چلسی در سوپرجام اروپا، نه تنها اولین قهرمانی تاریخ این باشگاه، بلکه اولین قهرمانی تاریخ فوتبال آلمان در این جام محسوب می شود. باواریایی ها پیش از این 3 بار در این جدال حاضر شده بودند و هر سه مسابقه را واگذار کرده بودند و از سال 2001 به بعد دیگر سابقه حضور در این مسابقه خاص را نداشتند. صحبت از قهرمانی بایرن در سوپرکاپ 2010 در شرایطی مطرح شده است که این تیم اصلا در آن مسابقه حضور نداشته و معلوم نیست دوستان مشغول تماشای چه کانالی بوده اند که پس از پایان دیدار اینترمیلان و اتلتیکومادرید، قهرمانی بایرن را جشن گرفته اند! 

نکته بعدی، اشاره ناصحیح اخبار ورزشی به تعداد قهرمانی های بارسلونا است. بلوگرانا تا کنون 4 بار- و نه 2 بار- قهرمان این جام شده و پس از میلان دومین تیم پرافتخار سوپرجام اروپا به شمار می رود و تعداد قهرمانی هایش بر خلاف نظر اخبار ورزشی سنخیتی با تعداد قهرمانی های بایرن مونیخ ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.