مارتینو(1) : مهاجم نمی خواهیم ؛ اگر نیاز باشد در زمستان مدافع می خریم؛

 

دراینجا می توانید متن صحبت های او را در دو قسمت به گزارش آ.اس مطالعه کنید:

*خرید یک مهاجم: ما با همان بازیکنانی که از روز اول کار را با آنها شروع کردیم، ادامه می دهیم. ازتیممان راضی هستیم و به همین ترتیب ادامه خواهیم داد.هرچند که تنها چند روز تاپایان بازار نقل و انتقالات باقی باشد.

به عنوان سرمربی نیازهای تیم را قبل از شروع فصل اعلام کردم و نه قبل از شروع یک تورنمنت خاص. من  می دانم که این تیمی است که می خواهم با آن کار کنم. درمورد خرید مدافع هم قبل از شروع فصل گفتم که فعلا نیازی نیست و اگر لازم باشد در بازار زمستانی دست به کار خواهیم شد

*مسی: مسی حالش خوب است و خیلی عادی به تمریناتش ادامه می دهد.او به تمرینات گروهی بازگشته و با بازیکنانی که در بازی با مالاگا حضور نداشتند، قوی تر از قبل کار را دنبال می کنند

*نیمار: او در حال آماده سازی است و تصمیم خواهیم گرفت که چه زمانی از ابتدا برای تیم بازی کند.خود من هم انگیزه های زیادی دارم  تا او را در کنار مسی ببینم ولی روند پیشرفت تک تک بازیکنانم برایم مهم است.

واقعا تاثیرگذار است که یک بازیکن 10 یا 12 سال اینجا بازی می کند و بحث یک بازی نیست. من می خواهم که نیمار شرایط خوبی داشته باشد و حس کنیم که به او کمک کرده ایم.

ما مورد او را به بهترین نحو ممکن دنبال خواهیم کرد. این موضوعی است که همه رسانه ها به آن توجه دارند و مردم دوست دارند راجع به آن بخوانند. نیمار رفتار بی نظیری دارد. ما خیلی با هم حرف می زنیم.

طبیعی است که همه بازیکنان می خواهند بازی کنند، چه یک چهره خاص باشند و چه نه. ما به دنبال بهترین راه هستیم تا نیمار تدریجا در تیم جا بیفتد. انتخاب او برای پیوستن به بارسلونا برای بازی کردن درکنار مسی بود.

به نظرم همه چیز را خیلی خوب مدیریت می کنیم و باید درنیم ساعت ،آنچه همه در طول یک بازی کامل ارائه می دهند را ارائه کنیم. نیمار یک پسر عادی است و به نظر می رسد که با فشاری که روی دوشش است کنار آمده.

*بازیکنان میانی: از همان روز اول درمورد اعمال سیستم چرخشی صحبت کردیم و همه از این حرفها خوششان نمی آید. باید پایه و اساس تیم را حفظ کرد ولی فکر می کنم که خوب است که همه حس کنند که در تیم مشارکت دارند و مهم هستند.

آنچه برای من مهم است، این است که همه آماده بازی کردن هستند. در طول سال برخی بازیکنان بیشتر از سایرین بازی خواهند کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.