احتمال حضور نیمار در ترکیب اصلی بارسا مقابل مالاگا

تاریخ : 3 / 6برچسب:نیمار,بارسا,مالاگا,گل,
زمان انتشار :19:18.....نویسنده ی مطلب :مینا (معاون)

مسی در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا دچار آسیب دیدگی شد و به همین دلیل، در فهرست مارتینو برای دیدار امشب قرار نگرفت.

نیمار که در این تابستان از سانتوس به بارسا پیوست، بعد از عملی که به تازگی روی لوزه هایش انجام داد، دچار کاهش وزنی 7 کیلویی شد اما رفته رفته شرایط حضور در ترکیب اصلی را پیدا کی کند.

او در اولین دیدار فصل بارسا مقابل لوانته، بازی را از روی نیمکت ذخیره ها آغاز کرد و در نیمه دوم به میدان رفت اما نتوانست در پیروزی 7-0 تیمش، گلزنی کند. اما در دیدار مقابل اتلتیکو، گل تساوی تیمش را با یک ضربه سر به ثمر رساند، تا اولین گل رسمی اش برای آبی و اناری ها، مانع از شکست تیمش در ویسنته کالدرون شود.

مارتینو هفته گذشته در مورد روند آمادگی نیمار گفته بود:" ما نمی خواهیم به او فشار بیاوریم. می خواهیم اندک اندک او را وارد تیم کنیم."

البته مارتینو از اعلام حضور نیمار در ترکیب اصلی دیدار مقابل مالاگا هم خودداری کرده بود:" تنها به این خاطر که مسی نیست، نمی توان نتیجه گرفت که نیمار از ابتدا بازی می کند. ما بازیکنان زیادی داریم؛ اینیستا، ژاوی، فابرگاس و پدرو."

با این وجود، شواهد حاکی از آن است که نیمار احتمالا در دیدار امشب از ابتدا به میدان خواهد رفت اما برای اینکه خیلی خسته نشود، در نیمه دوم تعویض خواهد شد.     

نظرات شما عزیزان:

ABOLFAZL
ساعت19:04---29 اسفند 1393
نیمار مرد اول و اخر بارسا خودتی {البته بعد از مسی} بابا سالمی برو بازیکن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.