جلسه روسل و سوبی سارتابرای خرید کاسیاس

تاریخ : 3 / 6برچسب:کاسیاس,رئال,روسل,گل,
زمان انتشار :16:15.....نویسنده ی مطلب :مینا (معاون)

در اولین دیدار این فصل رئال مادرید در رقابت های این فصل لالیگا در بازی با بتیس، کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال کاسیاس را روی نیمکت ذخیره ها قرار داد و دیگو لوپس را در درون دروازه گذاشت تا گمانه زنی ها در مورد جدایی احتمالی کاسیاس از رئال افزایش یابد.این طور به نظر می رسد که او از شرایطش در این تیم راضی نیست و ممکن است این باشگاه را ترک کند.

دراین میان، رئیس باشگاه بارسلونا، مدیر ورزشی این تیم و نایب رئیس اقتصادی آبی اناری ها با تشکیل جلسه ای در روز سه شنبه، برای متقاعد کردن کاسیاس که قراردادش با رئال در سال 2017 به پایان می رسد برنامه هایی چیده اند تا بدین ترتیب او را برای انتقال به بارسلونا راضی نمایند.

طبق گزارش روزنامه ال موندودپورتیوو، دربرنامه تیکی تاکا به این نکته اشاره شد که بدین ترتیب بارسایی ها یک ضربه کاری به رئال وارد خواهند کرد و به نحوی انتقام انتقال فیگو از بارسا به رئال را خواهند گرفت.

از سوی دیگر ممکن است این داستان با انتقال والدس به رئال مادرید دنبال شود. چرا که والدس بارها و بارها اعلام کرده که این فصل آخرین فصل حضور من در بارساست وهرگز هم از مقصد آتی اش صحبتی به میان نیاورده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.