تاتا مارتینو: درمورد مسی ریسک نمی کنیم؛ مالاگا هم به دنبال جذب من بود

مسی به دلیل مصدومیت دراین بازی حضور نخواهد یافت و این موضوع بخشی از صحبت های این سرمربی آرژانتینی را به خوداختصاص داد.

*مالاگای جدید : آنها در والنسیا بازی هیجان انگیزی را به نمایش گذاشتند.مالاگا درآن بازی از نظر تدافعی خوب بود و ضدحملات خوبی را ترتیب می داد.با حضور سانتاکروس آنها می توانند خوب به جلو حرکت کنند و از دو بال قدرتمندشان بهره ببرند.باید ببینیم که چه راه حلی پیدا می کنیم و چطور می توانیم مقابل آنها کار کنیم

*مسی: روند بهبود مسی خوب طی می شودو غیبتش در بازی با مالاگا صرفا محض احتیاط است. ما خوشبین هستیم ولی باید دانست که فقط 3 روز از 4شنبه شب و مصدومیت او گذاشته و استفاده از او ریسکی است؛ آن هم در شروع فصل. من اوضاع لئو را خوب می بینم ونگران اتفاقاتی که رخ می دهد و یا حرفهایی که به گوش می رسد نیستم. او خیلی خوب در تعطیلات به آماده سازی فیزیکی پرداخته بود. آنچه در بازی با اتلتیکو رخ داد اتفاقی بود. وقتی ریسک می کنی هم باید بدانی که ممکن است عواقبی داشته باشد

*سابه یا: سرمربی تیم ملی آرژانتین خیلی منطقی است و درک می کنم که آنها چرا نام مسی را در لیست بازیکنان فراخوانده شده قرار داده اند. مطمئنم که درمورد مسی اصلا ریسک نخواهند کرد.

*اولویت ها: همیشه بردن در فینال ها خیلی زیباست و روحیه تیم را افزایش می دهد. ولی نباید قهرمانی درسوپرکاپ حواس ما را پرت کند.

*گزینه هدایت مالاگا: سران مالاگا پیش از این برای دیدار با من به روساریو آمده بودند و به من پیشنهاد کردند تا تیمشان را هدایت کنم وی با توجه به مسائلی که به وجود آمد، مجبور شدم که به این پیشنهاد پاسخ منفی بدهم. من با تیمم در جام لیبرتادورس بودم و درابتدامی بایست به قول و وعده هایم وفادار می ماندم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.