ویا: اگر مقابل بارسلونا گل بزنم شادی می‌کنم

تاریخ : 29 / 5برچسب:ویا,اتلتیکو مادرید,بارسا,گل,
زمان انتشار :12:29.....نویسنده ی مطلب :مینا (معاون)

 

این بازیکن 31ساله گفته بارسلونا در سوپرجام فقط رقیب آنهاست.

 

ویا: اگر مقابل بارسلونا گل بزنم شادی می‌کنم

 

 

داوید ویا گفته اگر در بازی اتلتیکو مادرید با بارسلونا در سوپرجام گل بزند خوشحالی می‌کند.قهرمان لیگ قرار است با قهرمان جام حذفی بازی کند.

ویا گفته مقابل تیم سابقش دوستی‌ها را کنار می‌گذارد: « دوستان بسیاری در بارسا دارم و خاطرات دلنشینی از سه سال حضور در آن‌جا به همراه دارم. اما زمانی که بازی شروع شود آنها رقیب من هستند.

امیدوارم بتوانم به تیمم کمک کنم. من همیشه وقتی گل زده‌ام شادی کرده‌ام. البته اگر با رقیبی بازی کنید که عاشقش هستید و به آن احترام می‌گذارید نوع شادی‌تان فرق خواهد کرد.»

ویا می‌پذیرد که تیم جراردو مارتینو در شرایطی عالی است: «ما بخت بسیاری برای پیروزی داریم اما برای این کار باید همه چیز را بی‌نقص انجام دهیم.

ما هرگز حق اشتباه نداریم. باید بسیار عالی دفاع کنیم، و توپ را تا جای ممکن از آنها دور نگاه داریم چون آنها هنگامی که توپ را از دست می‌دهند به مشکل برمی‌خورند. سپس باید از فرصت‌هایمان در حمله برای ضربه زدن به آنها استفاده کنیم.

اگر به دنبال تیمی هستید که بخت بیشتری داشته باشد، آن تیم بارسلونا است. ما باید با این موضوع مقابله کنیم. هنگامی که بازی شروع شود ما همه بخت پیروزی داریم.

به آمار سال‌های گذشته بنگرید و ببینید آنها چطور لیگ را شروع کرده‌اند. ما باید از گزینه‌هایمان استفاده کنیم. گرفتن این جام برای ما بسیار مهم است.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.