تاتا مارتینو: تعویض مسی هماهنگ شده بود

تاریخ : 28 / 5برچسب:مسی,مارتینو,تعویض مسی,ایسنا,
زمان انتشار :20:37.....نویسنده ی مطلب :مینا (معاون)

در این بازی خط هافبک ما به خوبی بازی را در اختیار خود قرار داد. یکی از جنبه‌هایی که تلاش می‌کنم در تیمم رشد کند، فشار مداوم در طول 90 دقیقه است. از عملکرد کلی تیمم در این دیدار کاملا راضی هستم.

مارتینو درباره بیرون کشیدن لیونل مسی در دقیقه 70 گفت:‌ پیش از بازی با لیونل مسی صحبت کردم و به او گفتم فصل فشرده‌ای داریم و او به این شکل می‌تواند در بازی‌های بعدی با قدرت بیبشتری در تیم ما بازی‌ کند. او خیلی زود قبول کرد. در واقع مسی از تعویضش در این دیدار آگاه بود. اگر بازی در حالت متعادلی قرار داشت، تعویض لیونل مسی احمقانه بود اما در بازی‌ای که اختلاف تیم ما بیشتر باشد، بهتر است، لیونل مسی تعویض شود. او در این دیدار عملکرد خوبی داشت و فشار زیادی روی حریف ایجاد کرد.

 مارتینو در ادامه با تمجید از بازی خوب تیمش برابر لوانته ادامه داد: می‌توانیم بهتر از این هم بازی‌کنیم. باید بازی هجومی تیممان را در بازی‌های بعدی تکرار و پیشرفت کنیم. با این حال باید بازی‌های بیشتری را انجام دهیم و سپس به بررسی کلی روند پیشرفت تیم برسیم.

سرمربی بارسلونا درباره نیمار، مهاجم جدیدی تیمش نیز گفت:‌ همه دوست دارند نیمار و مسی را کنار هم ببینند. می‌خواهیم نیمار خیلی زود به تیم عادت کند و با بقیه بازیکنان هماهنگ شود. دوست ندارم چیزی را به نیمار تحمیل کنم و او را حتما در کنار لیونل مسی به میدان بفرستم. نیمار به زودی در بارسلونا جا خواهد افتاد و به زودی تاثیر او را در تیم خواهید دید. فکر‌ می‌کنم تصمیمی خوبی بود که نیمار از ابتدا بازی نکند.

 سرمربی بارسلونا در پایان گفت:‌ سعی می‌کنم با بازیکنانم روراست باشم. به بازیکنانم گفتم اگر در بهترین شرایط خودمان نباشیم، موفق نخواهیم شد. کار من فقط فرستادن بازیکنان به زمین مسابقه نیست بلکه ایجاد ارتباط بین آنها برایم بسیار مهم است. دوست دارم همیشه فضای سالم و دوستانه‌ای در تیمم وجود داشته باشد.

 ژاوی، هافبک بارسلونا نیز که در بازی شب گذشته عملکرد خوبی داشت، پس از پایان مسابقه گفت:‌ بازی را خیلی خوب شروع کردیم و از این بابت خیلی خوشحالم. مربی جدید تیم ما خیلی خوب در تیم جا افتاده است. چیزی را که فصل گذشته از دست داده بودیم در این فصل به دست آوردیم. تاتا مربی خوبی است و خیلی زود با بازیکنان ارتباط خوبی برقرار کرده. او همیشه احترام زیادی برای بازیکنان قائل است. مارتینو ذهنیت پیروزی دارد و کاملا با سیستم موجود در بارسلونا هماهنگ است.

 ژاوی در ادامه درباره نیمار بازیکن جدید 57 میلیون یورویی خودشان نیز گفت: نیمار پسر خوبی است. او از جمله بازیکنانی است که با ورود خود به زمین می‌توانند تاثیرشان را روی تیم بگذارند. توانایی نیمار می‌تواند بارسلونا را به پیشرفت هدایت کند. مطمئن هستم او در بارسلونا موفق خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.