مارتینو: این ابتدای کار بارسلونا بود

تاریخ : 28 / 5برچسب:مارتینو,بارسا نیوز,
زمان انتشار :16:40.....نویسنده ی مطلب :ریحانه

«نمایش ما در نیمه نخست عالی بود. ما به پیشرفتهایی که در نظر داشتیم دست یافته ایم.ما یکی از گلها را پس از پرس شدید به ثمر رساندیم و در مرکز و کناره های زمین حضور فعال داشتیم اما این هنوز ابتدای کار ماست.»
مارتینو در 20 دقیقه آخر این بازی لیونل مسی را که دو گل به ثمر رسانده بود از ترکیب خارج کرد. مربی 50 ساله آرژانتینی گفت با هموطن جوان خود به این توافق رسیده است که در دقایق پایانی این نوع بازی های یک طرفه به او استراحت دهد.
وی گفت: «مسی بسیار باهوش است و ما در این مورد به سرعت توافق کردیم. ما چند هفته قبل در مورد اهمیت حضور در بازی های مختلف صحبت کردیم و او پذیرفت که استراحت برایش مفید است.»
مارتینو افزود: «استراحت چند دقیقه ای در چند دیدار معادل استراحت در یک دیدار کامل خواهد بود. البته من هیچگاه در یک بازی سنگین به مسی استراحت نخواهم داد زیرا این کار دیوانگی است.»
یکی دیگر از بازیکنان موثر بارسا در این دیدار سسک فابرگاس هافبک ملی پوش این تیم بود که بارسلونا چند پیشنهاد منچستر یونایتد را برای به خدمت گرفتن وی رد کرده است. مربی بارسلونا گفت: «فابرگاس در تور آمادگی آسیا عملکرد خوبی داشت و بازیکن بسیار خوبی است زیرا با حضور خود گزینه های زیادی را برای ما ایجاد می کند. او موقعیت گل برای تیم فراهم می کند و به خوبی خود را به محوطه جریمه می رساند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.