مارتینو: نیمار را تحت فشار نمی گذاریم

تاریخ : 27 / 5برچسب:مارتینو,نیمار,تحت فشار,بارسا نیوز,
زمان انتشار :13:15.....نویسنده ی مطلب :ریحانه

این روزها حضورنیمار به عنوان زوج مسی در خط حمله بارسلونا تیتر یک اکثر روزنامه های اسپانیایی است و به نظر می رسد که این صحبتها فشارها بردوش این ستاره جوان را افزایش خواهد داد. اما مارتینو سرمربی جدید بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که در برخورد با نیمار باید منطقی بود.

این سرمربی 50 ساله در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« نیمار به خوبی با مسی و سایر بازیکنان بارسا ارتباط برقرار کرده و راحت به نظر می رسد. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که باید وقتی او را در ترکیب تیم قرار می دهیم، منطقی باشیم. ما می خواهیم او را تدریجا و کم کم در ترکیب تیم بگذاریم و فشاری به او وارد نکنیم. ما باید مراقب نیمار باشیم. او بازیکن بزرگی است و کارهای زیادی برای بارسا انجام خواهدداد.»

مارتینو به علاوه امیدوار است تا الکسیس سانچس نیز با بازگشت به روزهای اوج، همانند روزهای موفقش در تیم ملی شیلی زیر نظر بیه لسا خوش بدرخشد:« من می خواهم الکسیس همان بازیکنی شود که در تیم ملی شیلی زیرنظر بیه لسا کار می کرد. من توقعات زیادی از او دارم. الکسیس بازیکن مهمی است که سرنوشت بازیها را تغییر می دهد. ما باید به او اعتماد به نفس کافی برای گلزنی بدهیم. او بازیکن مهمی برای تیم ما خواهد بود.»

بارسلونا در رقابت های این فصل لالیگا رقابت شانه به شانه ای با رئال مادرید خواهد داشت و مارتینو دراین باره گفت:« فکر می کنم که ما باید احترام بیشتری برای بقیه تیم ها از جمله اتلتیکومادرید قائل باشیم. مهمترین نگرانی ما بازی یکشنبه شب مقابل لوانته است. این بازی برای اعتماد به نفس ما مهم است و دراین بازی می توانیم پیغامی برای سایر تیم های لیگ بفرستیم. برد در این بازی حیاتی است و در این بازی مثل سایر بازیهای اخیر بارسلونا کار خواهیم کرد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.