بارسلونا - لوانته : شروع ستاره 57 میلیون یورویی در لالیگا

تاریخ : 27 / 5برچسب: بارسلونا,نیمار,مسی,,
زمان انتشار :12:26.....نویسنده ی مطلب :ریحانه

این مهاجم 26 ساله در جریان بازی های پیش فصل با مصدومیت  روبرو شد،مصدومیتی که باعث شد نتواند در پیروزی 2-1 تیم ملی آرژانتین برابر ایتالیا به میدان برود.

بارسلونا طی دو هفته اینده بازی مهمی را برابر اتلتیکو مادرید از سری رقابت های سوپر کاپ اسپانیا طی دو دیدار رفت و برگشت خواهد داشت.
سسک فابرگاس هدف این روزهای منچستر یونایتد حضورش برای این بازی هنوز قطعی نشده پس از اینکه در جریان بازی های پیش فصل و پیروزی 3-1 دوستانه برابر منتخب مالزی در تاریخ 10 آگوست گریبانگیر مصدومیت شد.

با تمام این اوصاف بارسلونا دیگر تیتو ویلانوا را بر روی نیمکت اش نخواهد داشت و با سرمربی جدید خود یعنی تاتا ادامه خواهد داد و او می تواند از نیمار خرید نجومی کاتالان ها استفاده کند.بازیکنی که به ارزش 57 میلیون یورو از سانتوس راهی اسپانیا شده.

در عین حال لوانته هرگز نتوانسته در نوکمپ از بارسلونا سه امتیاز کامل را بگیرد و آخرین مصاف این دو تیم در این ورزشگاه با شکست 1-0 این تیم همراه بود.

کاپاروس سرمربی بتیس نقل و انتقالات تابستانی شلوغی را تا اینجای کار داشته.مهاجمی چون داوید بارال را از ارداسپور ، جوردی خیمنتا هافبک از الچه و خاوی خیمنس دروازه بان از مورسیا را جذب کرده اند.

با تمام این اوصاف او نمی تواند از روبن گارسیا و پاپاکولی دیوپ در این بازی استفاده کند چرا که از آمادگی کامل برخوردار نیستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.