پدرو رودریگز برای رسیدن به جایگاه ثابت در تیم اصلی به سختی تلاش میکند

پدرو در کنفرانس خبری روز جمعه شرکت کرد و با اشاره به ورود نیمار به تیم گفت :" او شادی زیادی را برای تیم به ارمغان می آورد" او همچنین در باره ی رقابت برای حضور در ترکیب اولیه ی تیم در بازی های پیش رو گفت:"من در این باره نگران نیستم" .
" من هر سال باید برای حضور در خط حمله به رقابت بپردازم، و ورود نیمار به تیم لذتبخش است. او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست.من هر فصل باید رقابت کنم و حضور در ترکیب اصلی مشکل است. ما همه تلاش میکنیم تا به ترکیب یازده نفره ی آغازین بازی برسیم.

مشتاق برای شروع

لالیگا این هفته آغاز میشود ، و بارسا باید در نوکمپ با لوانته به رقابت بپردازد. "ما مشتاقانه به دنبال شروع لیگ و دیگر بازی ها هستیم. آنها مشکل خواهند بود " او افزود:" تیم برای بازی های پیش رو در فرم خوبی قرار دارد. ما میخواهیم قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شویم، این ما را بسیار خوشحال میکند...ما در هر پست تعویضی های خوبی داریم، ما تیم خوبی داریم.امیدواریم از موفقیت های فراوان در این فصل لذت ببریم"

آزار رقیبان

از او درباره ی نیمار، یکی از اصلی ترین رقبای او برای حضور در خط حمله ی تیم، سوال کردند و پدرو درباره ی این برزیلی گفت:"ما به او کمک میکنیم تا مدافعان را آزار دهد و گلزنی کند.او میتواند گل های زیادی به ثمر برساند.او بسیار خطرناک است و من مطمئنم او و مسی یکدیگر را به خوبی درک میکنند، من میتوانم این را در تمرینات بفهمم. او شادی زیادی برای ما به ارمغان خواهد آورد."

اما پدرو این نکته را اضافه کرد که نیمار تنها بازیکنی نیست که با او باید به طور مستقیم به رقابت بپردازد:" ما همه برای حضور در خط حمله رقابت میکنیم. نیمار، اینیستا، فابرگاس، الکسیس، تیو... همه سخت در تلاش هستند که یکدیگر را برای رسیدن به جایگاه در تیم اصلی شکست دهند، و سپس این مربی است که تصمیم میگیرد"

در نهایت، پدرو درباره ی اینکه رئال مادرید به خوبی خود را تقویت کرده است و اینکه آنها مطمئن هستند که در این فصل دوباره بزرگترین رقیب بارسا خواهند بود، به صحبت پرداخت و گفت:"مادرید تیم بزرگی دارد" او اضافه کرد:"آنها بازیکنان جوانی به خدمت گرفته اند که آینده ی درخشانی دارند.ما به آنها احترام میگذاریم و آنها لایق احترام هستند"


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.