مارتینو: دیگر به دنبال داوید لوئیز و دنیل اَگِر نیستیم

تاریخ : 26 / 5برچسب:مارتینو,لوئیز,دنیل اگر,گل,
زمان انتشار :17:11.....نویسنده ی مطلب :مینا (معاون)

 

آبی و اناری ها برای به خدمت گرفتن داوید لوئیز، پیشنهادی 25 میلیون یورویی به چلسی ارائه دادند اما باشگاه لندنی خواستار دو برابر شدن مبلغ پیشنهادی را داشت.

 

تاتا

 

جراردو مارتینو، سرمربی بارسلونا، اعلام کرد که بعد از ناکامی در خرید داوید لوئیز و دنیل اگر، این باشگاه دیگر به دنبال به خدمت گرفتن یک مدافع میانی نیست.

 

آبی و اناری ها برای به خدمت گرفتن داوید لوئیز، پیشنهادی 25 میلیون یورویی به چلسی ارائه دادند اما باشگاه لندنی خواستار دو برابر شدن مبلغ پیشنهادی را داشت. همچنین پیشنهاد آنها برای مدافع دانمارکی لیورپول هم از سوی باشگاه مرسی سایدی نامناسب تشخیص داده شد و همین مسئله موجب شد تا باشگاه کاتالانی دست از تلاش برای به خدمت گرفتن یک مدافع جدید بردارد.

مارتینو به خبرنگاران گفت:" خریدن یک مدافع میانی جدید؟ من از تیمی که در اختیار دارم، راضی هستم. اگر به بازیکن تازه ای نیاز داشته باشیم، در بازار ژانویه اقدام خواهیم کرد. مشکلات فصل گذشته در خط دفاعی، به دلیل مصدومیت ها بود. اگر همه آماده باشند، ما به اندازه کافی در این پست گزینه داریم.
روند آماده سازی پویول طبق برنامه پیش می رود. ما در انتظار بازگشت او هستیم و انتظار داریم که او در ماه سپتامبر با آمادگی کامل برگردد.

ما پویول، جرارد پیکه، خاویر ماسچرانو، مارک بارترا و حتی آدریانو را در مرکز خط دفاعی داریم. اگر بازیکنی مصدوم شود، می توانیم در ژانویه مدافع جدید بخریم."

بارسا فصل جدید را از فردا شب با دیدار مقابل لوانته آغاز خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.