ژاوی : بارسا مانند دیگر تیم‌ها در نقطه صفر قرار دارد

تاریخ : 26 / 5برچسب:ژاوی,هافبک بارسا,بارسلونا,فوتبال آی آر,
زمان انتشار :13:19.....نویسنده ی مطلب :مینا (معاون)

ژاوی، هافبک بازیساز بارسلونا پیش از آغاز لیگا در نشست خبری خود با تمجید از خراردو مارتینو گفت: ورود او به بارسلونا اتفاق خوبی برای ماست. مطمئن هستم بارسلونا، زیر نظر مارتینو رشد خواهد کرد. او یک رهبر واقعی برای ماست و تجربه زیادی دارد که می‌تواند به بارسلونا کمک زیادی کند. مارتینو در همین مدت چیزهای زیادی به ما آموخته و ریتم و شادابی را که احتمالا فصل گذشته از دست داده بودیم، به ما برگردانده است. زیر نظر مارتینو توانستیم به خوبی کار کنیم. امیدوارم تیم ما در فصل جدید بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

ژاوی ادامه داد: در بازی فردا شب برابر لوانته باید از صفر شروع کنیم و بازی به بازی به دنبال جمع کردن سه امتیاز هر مسابقه باشیم. فصل گذشته توانستیم به خوبی قهرمان لیگا شویم اما این قهرمانی امسال ارزشی ندارد زیرا هر بازی متفاوت است و اکنون ما نیز مانند بقیه تیم‌ها در نقطه صفر قرار داریم. تیم ما اردوی پیش فصل خوبی سپری کرد و توانستیم تمرین‌ها و بازی‌های فشرده‌ای را در آسیای شرقی برگزار کنیم. امیدوارم نتیجه این اردوی پیش فصل خوب را در شروع لیگا در تیممان ببینیم.

بارسلونا فردا شب در هفته نخست لیگا در خانه برابر لوانته به میدان خواهد رفت . این دیدار اولین تجربه خراردو مارتینو، سرمربی جدید بارسلونا روی نیمکت آبی - اناری‌ها در لیگا محسوب می‌شود. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.