مورینیو: هیچ شانسی برای جدایی داوید لوئیز از چلسی وجود ندارد

تاریخ : 24 / 5برچسب:لوییز,مورینیو,چلسی,بارسا,سایت گل,
زمان انتشار :19:12.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

 

وقتی بازیکنان در اردوی تیم های ملی کشورهایشان هستند، آن موقع بازیکنان ملی پوش هستند و نه بازیکنان باشگاهی. این آخرین صحبتهای او بود و صحبت های هوشیارانه ای هم بود.

لوئیز

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی باشگاه چلسی احتمال جدایی داوید لوئیز از این تیم را رد کرده و شانس انتقال او به بارسلونا یا هر تیم دیگری را صفر دانسته.

آقای خاص در گفتگو با بی تی اسپورت به این نکته اشاره کرده که از عملکرد داوید لوئیز واقعا راضی است و او را بازیکن مهمی برای آبی های لندنی می داند.

مورینیو در صحبت هایی گفت:« هیچ شانسی برای جدایی داوید لوئیز از چلسی وجود ندارد. او بازیکنی است که ما دوست داریم او را در تیممان حفظ کنیم.

هنوز 4سال دیگر از قرارداد لوئیز با چلسی باقی مانده و تازه پارسال او قراردادش را تمدید کرد. ما از او واقعا خوشمان می آید. لوئیز بازیکن مهمی برای تیم ماست و سران باشگاه چلسی آمادگی فروش او به هر قیمتی را ندارند.»

سرمربی پرتغالی در ادامه درواکنش به تمایل ستاره برزیلی برای پیوستن به بارسلونا گفت:« من هیچ چیزی دراین باره نشنیده ام و نمی دانم که ایا او این حرف را زده یا نه. تنها چیزی که می دانم این است که لوئیز در چلسی فوتبالش را ادامه خواهد داد.

آخرین صحبت هایی که از زبان لوئیز منتشر شده این بود که او گفته که وقتی در اردوی تیم ملی کشورش است، در مورد تیم های باشگاهی حرف نمی زند.

این حرف فوق العاده ای است و من واقعا او را تحسین می کنم. وقتی بازیکنان در اردوی تیم های ملی کشورهایشان هستند، آن موقع بازیکنان ملی پوش هستند و نه بازیکنان باشگاهی. این آخرین صحبتهای او بود و صحبت های هوشیارانه ای هم بود.»

لازم به ذکر است که این حرف مورینیو پس از ارائه ی پیشنهاد 35 میلیون یورویی بارسا برای لوییز زده شد!


نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت23:21---24 مرداد 1392
سلام.من خوندم .امیدوارم از پس این کار به خوبی بر بیایم.
پاسخ:ممونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.