بیشترین آمار بارسا در گلزنی در پیش فصل طی دهه اخیر

تاریخ : 24 / 5برچسب: بازی های پیش فصل,بارسا,بارسانیوز,
زمان انتشار :1:13.....نویسنده ی مطلب :ریحانه

27 گل در 6 بازی، میانگین 4.5 گل در هر بازی را نشان می دهد که بهترین آمار گل های زده پیش فصل بارسا طی دهه اخیر به حساب می آید.تمامی این تلاش ها و پیشرفت ها پس از بازی با بایرن رقم خورد که آبی اناری ها نتوانسته بودند دروازه حریف را بگشایند.

لیونل مسی پیشتاز در گلزنی

لیونل مسی از مجموع 27 گل بارسا در پیش فصل، 5 گل را به نام خود به ثبت رساند. این نتیجه او را به برترین گلزن رقابت های پیش فصلی که او از زمان ورود خود به بارسا در آنها حضور داشت که با بازی های تیم ملی آرژانتین تداخلی نداشته تبدیل کرد. دومین گلزن بارسا پدرو رودریگز است که چهار گل به ثمر رساند و سه گل از این آمار را در بازی برابر تایلند به ثمر رساند.

در کنار مسی و پدرو، نیمار نیز بخشی از نوار موفقیت بارسا را تشکیل داده است. او در هر دو بازی آسیایی که در زمین حاضر شد، گلزنی کرد و تنها ظرف 70 دقیقه حضور در میدان توانست گلی به نام خود به ثبت برساند. یکی دیگر از قهرمانان اصلی بارسا در این دوره، دونگو، بازیکن تیم بارسا ب بود که توانست برای تیم اصلی سه گل به ثمر برساند.

بهترین در دهه اخیر

با وجود تغییراتی در برنامه ها که بر روی بازی های پیش فصل نیز اثر گذار بود، بارسا با هدایت تاتا مارتینو بیش از هر دوره دیگر طی ده سال اخیر موفق به گلزنی شد. میانگین 4.5 گل در هر بازی، آمار فصل 2008-2009 را شکست، که بارسا در آن دوره توانسته بود 26 گل را در 6 بازی وارد دروازه تیم هایی همچون تاتنهام و منچستر سیتی کند.

با بازی های رسمی بیشتر و بیشتری که پیش روی تیم قرار دارد، بازی های پیش فصل بارسا کوتاهتر برگزار می شود. در فصل 2004-2005، بارسا طی 13 بازی 35 گل به ثمر رساند که میانگین 2.7 گل در بازی را به ثبت رساند. فصل 2011-2012 نیز فصلی شلوغ برای بازی های پیش فصل بود که تیم 9 بازی دوستانه پیش فصل را با هدایت گواردیولا مقابل تیم های قدرتمندی مانند پورتو، بایرن مونیخ و منچستر یونایتد برگزار کرده بود.

کمترین تعداد گل زده

بازی های آمادگی مقدماتی نیز وجود داشتند که تعداد گل های زده بارسا چیزی پایین تر از سطح انتظار بود. با نگاهی به فصل 2011-2012 می توان دید که بارسا 9 بازی را با تنها 18 گل به پایان برد. تعداد گل های بارسا که در تابستان امسال برای تیم به ثبت رسید نوید فصلی قدرتمند را در کنار بازی زیبای تیم مژده می دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.