دل بوسکه :نمی خواهم اتحاد بین دروازه بانان تیم را بهم بزنم

 

دراینجا می توانید متن صحبتهای دل بوسکه را مطالعه کنید:

*ترکیب اصلی تیم: من تا دقایقی قبل از آغاز بازی نمی دانم که کدام 11 بازیکن را در ترکیب اصلی قرار می دهم. باید خوب فکر کنیم. چون 17 بازیکن دراین بازی به میدان خواهند رفت و سه بازیکن هستند که بدون آنکه دقیقه ای بازی کنند، به اسپانیا باز خواهند گشت.باید با دقت این سه بازیکن را انتخاب کنم.

اکوادور تیم قدرتمندی است. از نظر تکنیکی آنها حرفهای زیادی برای گفتن دارند. آنها تیم خوبی هستند که بربازی هوایی تسلط زیادی دارند و بازی سختی پیش روی ماست

*غایبان اسپانیا: تمام بازیکنانی که با ما نیامدند، دلیل خاصی داشتند؛ به جز ژاوی ارناندس که به او استراحت دادیم. سایر بازیکنان یا جلسات تمرینی کمی را برگزار کرده بودندو یا اینکه مشکلات فیزیکی مختلفی داشتند

 *زمان برگزاری این بازی دوستانه: تاریخ برگزاری این بازی تاریخ حساسی است . چون بازیکنان بعد از چند جلسه محدود تمرینی به اردوی تیم آمده اند و هنوز رقابت ها شروع نشده است ولی این آخرین باری است که دراین تاریخ بازی ای برگزار می شود. تاریخ امروز از میان فیفا دی ها پاک خواهد شد .

این فیفا دی نه فقط برای ما، بلکه برای تمام تیم های ملی ای که بازیکنانی در لیگ های داخلی دارند مناسب نیست. بازیکنان با چند جلسه تمرین مختصر به اردوی تیم ملی می آیند. این بازی شرایطی مشابه با مکزیک در سال 2010 ندارد . ما درآن بازی بدون برگزار کردن جلسه تمرینی مقابل حریف قرار گرفتیم.

 *دعوت از سه دروازه بان: ما هر سه دروازه بانمان را آوردیم. چون نمی خواهم رابطه و ارتباط خوب میان آنها را از بین ببرم. در جریان برگزاری جام کنفدراسیون ها تمام تمرکز خبرنگاران روی پست دروازه بانی تیم ما بود؛ آن هم به خاطر شرایط خاص ایکر کاسیاس بود ولی همه چیز خوب پیش رفت .

این سه رابطه خوبی با هم دارند و هم تیمی های خوبی برای هم بودند.من می خواهم به همین روند ادامه دهم. البته من نیم نگاهی هم به تیم ملی زیر21 سال و داوید دخه آ دارم.

اودروازه بانی است که تاریخ را رقم خواهد زد. درحال حاضر من انگیزه مناسبی برای تغییر دروازه بانان تیم نیافته ام.اگر کاسیاس، والدس و رینا اینجا هستند، برای شوخی و خنده نیست . هر سه تای آنها دروازه بانان خوبی هستند.

 *جام کنفدراسیون ها: در جام کنفدراسیون ها همه چیز خوب پیش رفت ما با انگیزه های فراوانی در بازی فینال مقابل برزیل قرار گرفتیم ولی از نظر فیزیکی در اوج نبودیم و آنها در فینال ما را شکست دادند.  

*تیم ملی زیر21 سال: اگر بازیکنان این تیم درتیم اصلی هستند، به این خاطر است که شرایط حضور درتیم اصلی را دارند. ما تیم باثباتی داریم که تعداد محدودی از بازیکنانمان بالای 30 سال سن دارند.این تیم تیم آینده داری است.


نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت23:21---23 مرداد 1392
قالب واقعا خوبه.ضخامت نوارها هم مشکلی نداره.
پاسخ:ok


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.