بازی خوب و خطرناک جناح چپ بارسلونا

تاریخ : 20 / 5برچسب:تیو,آلبا,آدریانو,نیمار,جناح چپ بارسا,بارسانیوز,
زمان انتشار :13:43.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

 

سمت چپ بارسلونا که همیشه مکانی برای اعتراض مخالفان بوده است , در این فصل بسیار خوب و تاثیر گذار عمل میکند و سطح بالایی دارد.

http://fansbarca.ir/wp-content/uploads/2013/08/fcbarcelona-660x330.jpg
به گزارش اسپورت حضور ثابت آلوز در حملات در سمت راست و همینطور حرکات هجومی آلبا از سمت چپ باعث اعتراض بسیاری از منتقدان بارسا در بهار شده بود.

 

در ۶ بازی تدارکاتی انجام شده آلبا , تیو , نیمار و آدریانو حملات بسیار خوبی را ایجاد کردند و تهدید بسیار خوبی برای حریفان بوده اند.
در مورد آلبا تعجبی نیست زیرا او از زمان حضورش در بارسلونا یک دونده و بازیکن واقعا خوب بوده است.

آدریانو سومین بازیکنی بود که درفصل بیشترین تعداد دقیقه را بازی کرد و روز به روز هم در حال رشد است و سرعت و شوت های قابل توجهی نیز دارد.در بازی جام خوان گمپر او با حرکت در عرض از سمت چپ توپ را گرفت و شوت زد و گل زیبایی را به ثمر رساند.

تیو و نیمار نیز چیزی از این زوج کم ندارند و عملکرد بسیار خوبی را داشته اند.تیو با وجود از دست دادن بازی با تایلند و گمپر و مالزی در بازی های قبلی بسیار سریع و ویران کننده عمل کرده بود با وجود اینکه تا قبل از بازی با والرنگا در پستی دور تر از درواره به بازی گرفته میشد.

نیمار نیز بسیار خوب عمل کرده است و هر بازی عملکردش بهتر از بازی قبل بوده است و بعد از بازی ۱۲ دقیقه ای در مقابل گدانسک و بازی در نیمی از گمپر او دو بازی نیز با تیم های آسیایی داشت که در هر کدام از آن ها یک گل را به ثمر رساند در حالی که یک نیمه در هر دو بازی حضور داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.