دوشنبه، روزی کلیدی در انتقال داوید لوییز

 

خرید داوید لوییز از چلسی توسط بارسا گویا به اولین دست انداز مسیر خود رسیده است. خوزه مورینیو پس از بازی برابر مادرید اعلام کرد “بارسا در حال اتلاف وقت خود با لوییز است”

شاید به خاطر مشکلاتی که در بازی در برابر مادرید در خط دفاعی برای چلسی بروز داده شد، این مربی پرتغالی تصمیم گرفته است تا مانع خروج او شود، البته هنوز به نظر میرسد بر روی این بازیکن در چلسی حسابی نمیشود.

با وجود سنگ اندازی های مورینیو این بازیکن خود دوست دارد تا در بارسلونا بازی کند و روز دوشنبه برای او روزی کلیدی برای رسیدن به خواسته هایش خواهد بود.

لوییز قصد دارد تا به چلسی فشار بیاورد تا بتواند پروسه اش برای انتقال به بارسا را سریعتر پیش ببرد و برای اینکار قصد دارد تا با باشگاه فعلی خود چلسی صحبت کند و آنها را متقعاد کند که با بارسا مذاکره کنند تا بارسا بتواند در روند مذاکرات پیشرفت کند.

david-luiz-junto-a-paulinho-fe_54379296070_54115221155_600_2441.jpg

دوشنبه ی شلوغ

انتقال لوییز در روز دوشنبه به پیچیده ترین نقطه خود خواهد رسید، اگر درد در ماهیچه ی او که این روزها او را آزار میدهد مانع نشود، تا برای حضور در تیم ملی به بازل سفر کند و اگر چلسی از آمریکا در روز یکشنبه به لندن بازگردد، مدت زمانی که این بازیکن میتواند با سران چلسی ملاقات کند کاهش میابد، پس بنابراین نماینده او در این جلسه شرکت خواهد کرد و مسئولان چلسی را از تصمیم این بازیکن برای پیوستن به بارسلونا آگاه خواهد کرد.

اگر او به تیم ملی برزیل ملحق نشود، خودش میتواند شخصا باشگاه را از تصمیم جدایی آگاه کند و تلاش کند تا خود را به بارسلونا برساند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.