روسل :رونالدینیو دربارسا تاریخ ساز شد ولی نیمار ادامه دهنده این روند است

در اینجا می توانید بخش پنجم و پایانی صحبت های ساندرو روسل را که راجع به لیونل مسی، نیمار و در مجموع بازیکنان رختکن بارسا است را مطالعه کنید:

*دستمزد کدامیک بیشتر است؟نیمار یا مسی

هاها، همیشه بهترین فرد بیشترین دستمزد را می گیرد

* نیمار برای بارسا و لالیگا چه کارهایی انجام خواهد داد؟

درحال حاضر توقعات از او واقعا بالاست.او اول باید توانایی هایش را ثابت کند

* کسی مثل شما که رونالدینیو و نیمار را به بارسا آورده چه حسی دارد؟

رونالدینیو کمک زیادی برای تغییر تاریخ باشگاه بارسلونا انجام داد.نیمار نباید این کار را انجام دهد و فقط برای برای حفظ شرایط کنونی به تیم کمک کند.رسیدن به این جایگاه به اندازه حفظ این شرایط سخت است. نیماربه زمان نیاز خواهد داشت . زمانی که رونالدینیو به تیم آمد، والدس، پویول، چابی و اینیستا اینجا بودند و تنها کاری که رونالدینیو انجام داد استفاده از مهارتی بود که دراختیار داشت

*نیمار هم باید همین کار را بکند؟

دوره های فوتبالی ۳ سال دوام دارند ولی دوره موفقیت بارسا ۵ سال است که ادامه دارد.نیمار می تواند کاری کند که این دوره همچنان ادامه یابد.

*به مسی در زمینه مشکل مالیاتی اش کمک کرده اید؟

ما به عنوان یک فرد از او حمایت کرده ایم. هرکسی حساب و کتابهای مالی خودش را می داند.مااز طریق وکلا و مسائل قضایی به او کمک خواهیم کرد تا حداکثر آرامش ممکن را داشته باشد تا بتواند فوتبالش را بازی کند.

*نیمار چطور می تواند به مسی کمک کند؟

این روزها مسی بیشتر می تواند به نیمار کمک کند تا برعکس. نیمار باید به مسی کمک کند؛ چون وقتی که مثلا فلان تا مدافع مسی را دربر می گیرند، نیمار می تواند کمک کند تا از تعداد مدافعان دور مسی یکی کاسته شود اگر قبلا ۴ نفر مسی را محاصره می کردند، حالا ممکن است ۳ نفر دور او باشند

*نظر سسک درمقابل پیشنهاد یونایتد چیست؟

سسک می خواهد بماند واز طرف ما هیچ بحثی دراین باره نیست

*موضع بارسا درمورد سسک دقیقا شبیه موضع پاری سن ژرمن در قبال تیاگو سیلوااست؟

(می خندد) بله.هرچند که منابع آنها نامحدود هستند. من نامه ای برای رئیس باشگاه یونایتد فرستادم تا به آنها بگویم که سسک فروشی نیست.

*اگر یک روس پولدار به سراغ مسی بیاید؟

هربازیکنی که بخواهد از بارسا برود، می تواند برود؛ همه به جز مسی..اگر کسی لئو را بخواهد باید مبلغ ۲۵۰ میلیون یورو بپردازد. این مبلغی است که دربند جدایی زودهنگام او ذکر شده. و علاوه بر آن مشتری او باید ۵۶% مالیات هم بدهد؛ یعنی قیمت او در حدود ۵۸۰ میلیون یورو خواهد بود.

*شما می خواستید با والدس جلسه ای بگذارید. این کار را کردید؟

من هرکاری که به عنون رئیس باشگاه لازم بود انجام دهم را انجام دادم

*سال آینده دروازه بان جدیدی را درون دروازه بارسلونا خواهیم دید؟

احتمالا بله

*خب..خیلی از بازیکنان لالیگا به لیگ برتر، ایتالیا یا آلمان رفته اند. این سیل انبوهی در بازار تابستانی بود. نظرتان دراین باره چیست؟

لیگ انگلیس همیشه مثل قبل است واختلافات امتیاز دیده می شود. درایتالیا هم همین طور است. در آلمان تنها یک نامزد قهرمانی وجود دارد و در پرتغال هم یک تیم و نیم داریم.این در خیلی از لیگهای اروپایی اتفاق می افتد.به علاوه نباید یادمان برود در نیمه نهایی های اخیر اروپایی تیمهای آلمانی و اسپانیایی حضور داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.