کنفرانس مطبوعاتی مسی/همکاری خوب با نیمار و تکذیب شایعات

ما مدت زیادی نیست که هم بازی هستیم ولی میدانم که نیمار شادی ها و پیروزیهای زیادی را برای باشگاه و برای هواداران به ارمغان خواهد آورد."

مسی بار دیگر شایعه های موجود مبنی بر اختلافاتش با نیمار را تکذیب کرد و آنها را بی اساس دانست.

به ثمر رساندن پنج گل در بازیهای پیش فصل تا به الان به وضوح نشان میدهد که مسی دوران مصدومیت پایان فصل قبل را به سادگی پشت سر گذاشته و در این رابطه گفت: پس از پایان مصدومیت در فصل گذشته در این فصل هم با شور و شوق و انگیزه ی همیشگی ام حاضر شده ام و در آمادگی و سلامت کامل هستم ولی لازم است که کمی بیشتر از بقیه تلاش کنم.

بزرگترین تغییر در این فصل بارسلونا ورود تاتا مارتینو به بارسا بود که مسی در این رابطه افزود: تاتا در تلاش است مارا همانند چند سال قبل به اوج برساند.

تاتا از ما تحمل فشار بیشتر برای حفظ مالکیت توپ بیشتر را میخواهد و ما هم تلاشمان را میکنیم ولی اکنون برای نتیجه گیری کمی زود است. مارتینو به تازگی به ما پیوسته و همه چیز به خوبی پیش میرود اما لازم است که یکدیگر را بیشتر بشناسیم.

لئو در آخر با یک جمله کنفرانس مطبوعاتی خود را به پایان رساند:ما به قاطعیت برای بازیها آماده هستیم و ریتم همیشگی خود را اجرا میکنیم و با جدیت تمام درحال آماده سازی تیم برای انجام بازیهای رسمی هستیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.