آنچلوتی: رونالدو بهترین بازیکن رئال‌مادرید است

تاریخ : 17 / 5برچسب:آنچلوتی,رونالدو,رئال مادرید,چلسی,سایت یوفا,
زمان انتشار :16:7.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

 

او گل‌های زیادی می‌زند؛ بسیار مهم است و خوشحالم که مربی او هستم. رونالدو حرفه‌ای، باتمرکز و بسیار باانگیزه است.وی ادامه داد: این بهترین بازی پیش از فصل ما به خصوص در نیمه اول بود. تمام تیم در خط حمله و در خط دفاعی عالی کار کردند.

 

آنچلوتی برای شروع فصل جدید لالیگا بازیکنان مختلف را در دیدارهای دوستانه پیش ‌از فصل به میدان فرستاد و وقتی از او پرسیده شد که ترکیب اصلی تیمش برای مسابقات لیگ کدام بازیکنان هستند، گفت:‌

" شنبه دیگو لوپز بازی خواهد کرد و باید ببینیم که در اولین دیدار رسمی چه اتفاقی رخ می‌دهد. مهم نیست."
 
بازیکنان زیادی مثل ژابی آلونسو، واران، ایارامندی و ... داریم. ترکیب تیم بسیار خوب است و قطعا تیم خوبی را مقابل بتیس روانه میدان می‌کنیم.

سرمربی ایتالیایی در خصوص عملکرد کاپیتان رئال گفت: کاسیاس در نیمه دوم توپ‌های خوبی را مهار کرد و بازی خوبی را به نمایش گذاشت. همه عالی کار کردند.

 طبیعی است که در نیمه دوم به اندازه نیمه اول جنگنده نبودیم. باید روی قدرت تیم کار کنیم و در چند هفته آینده بهتر خواهیم شد.

رئال مادرید با این پیروزی قهرمان تورنمنت جام قهرمانان در آمریکا شد و سرمربی رئال خاطرنشان کرد: باید خونسرد باشیم زیرا همه مسابقات پیش از فصل مهم هستند و باید عالی بازی کنیم چون هواداران زیادی بازی‌های ما را دنبال می‌کنند. جو ورزشگاه امروز فوق‌العاده بود.

کارلو آنچلوتی در خصوص ژوزه مورینیو گفت: من در اینجا خوشحالم و او هم از بودن در چلسی راضی است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.