10 هدف بارسلونا برای فصل جدید

تاریخ : 16 / 5برچسب:بارسلونا,اهداف بارسلونا,بارسا,بارسانیوز,
زمان انتشار :1:48.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)


 با وحود عود کردن مجدد بیماری تیتو و وارد شدن شوک شدیدی به بارسا، آمدن تاتا مارتینو آرامش دوباره را به کاتالانها بازگرداند و هم اکنون آبی و اناری ها مشغول آماده سازی خود در قاره آسیا می باشند.

بارسا

در این مقاله قصد بررسی 10 هدف برجسته بارسا برای فصل جدید را داریم.
1- بازگشت غرور از دست رفته

بارسلونا پس از ناکامی خود در آخرین فصل فرانک ریکارد، با هدایت پپ گواردیولا به سطح اول فوتبال اروپا بازگشت و تبدیل به یکی از بهترین تیم های تاریخ فوتبال جهان شد. بارسا رویایی پپ با کسب 14 جام گوناگون طی مدت کوتاهی، نام خود را در تاریخ فوتبال باشگاهی ثبت کرد و همه تیم ها را مقهور قدرت خود کرد. با این حال، طی دو فصل گذشته و متحمل شدن شکست هایی مقابل تیم های گوناگون اروپایی و عدم قهرمانی در اروپا، بارسا از بهترین بودن در جهان فاصله گرفت و غرورش شکست. بازگشت غرور از دست رفته را می توان از مهم ترین اهداف بارسا برای فصل جدید تلقی کرد

بارسا


2- ایجاد مثلث رویایی مسی، نیمار و الکسیس

در سالهای اخیر تمام بار هجومی و گلزنی بارسا بر عهده لئو مسی بوده است، با آمدن نیمار و اوج گرفتن مجدد الکسیس می توان امید داشت که این مثلث تمام آمریکای جنوبی، نمایش درخشانی از خود ارائه دهد تا توازن را در خط حمله به وجود آورد.

بارسا


3- پرورش جوان ها

به مرور و با بالا رفتن سن پویول، ژاوی، آلوز و دیگر بازیکنان کلیدی بارسا، طبیعتا تیم نیاز به جایگزینی ستارگان جوانتری به جای آنان را دارد. فصل 14-2013، بدون شک فصلی خواهد بود که جوانان تیم می توانند با عملکرد خوبشان، خود را به تیم تحمیل کنند و به تدریج به ترکیب اصلی تیم تزریق شوند. باید منتظر عملکرد جوانانی چون بارترا، مونتویا، سرجی روبرتو، تیو و .... بود.

بارسا


4- بهبود عملکرد دفاعی

بارسا در فصل گذشته با وجود مصدومیت های پی در پی پویول، عملکرد ضعیف پیکه و کم تجربه بودن بارترا نمایش متزلزلی در خط دفاعی داشت و این مسئله در انتهای فصل به خوبی خود را نشان داد. با خرید یک مدافع سطح بالا و روی فرم آمدن دیگر مدافعان تیم می توان انتظار داشت که میزان گلهای خورده بارسا در فصل آینده به طرز چشمگیری کاهش یابد.

بارسا


5- ارائه فوتبال زیبا

بارسا همواره به زیبا بازی کردن شهرت داشته است، حاصل تلاش چند ساله پپ گواردیولا و تیتو، منجر به ایجاد یکی از بدیع ترین سبک های بازی تاریخ فوتبال گشت. با این حال طی چند وقت اخیر و فارغ از نتایج تیم، بارسا گاها در ارائه فوتبال زیبای خود نیز به مشکل بر خورده است که می توان به از بین رفتن این مسئله منفی امید داشت.

بارسا


6- سلطه در ال کلاسیکو ها

بارسا در فصل گذشته، به لطف داوران چندین بار مغلوب رئال مادرید شد و با شکست برابر این تیم از جام حذفی اسپانیا حذف شد. شکست دادن رئال مادرید حداقل خواسته یک بارسایی برای یک فصل ایده آل است!

بارسا


7- شکست مقتدرانه اتلتیکو مادرید در سوپر جام اسپانیا

اولین چالش پیش روی بارسا برای فصل جدید سوپر جام اسپانیا است، آبی و اناری ها باید مقابل اتلتیکویی قرار گیرند که در فینال جام حذفی رئال مادرید را شکست داد. این تیم مادریدی اخیرا فالکائو را از دست داده، اما در تابستان جاری موفق به جذب داوید ویا شد. به هر ترتیب، قهرمانی مقتدرانه بارسا در این جام می تواند سکوی پرتابی برای سپری کردن یک فصل رویایی باشد.

بارسا


8- فتح 27مین جام حذفی تاریخ باشگاه

بارسلونا با کسب 26 جام حذفی در طول تاریخ خود، پر افتخار ترین تیم تاریخ این تورنمنت لقب دارد. آخرین باری که آبی و اناری ها در این جام به قهرمانی رسیدند، مربوط به فصل 12-2011 می شود. فتح 27مین جام حذفی تاریخ باشگاه را می توان موفقیت بزرگی برای تیم تاتا دانست.


بارسا


9- دومین قهرمانی پیاپی در لالیگا

بی تردید قهرمانی در لالیگا ارزشمند تر از فتح جام حذفی و سوپر جام است. لالیگا را می توان یکی از مهم ترین چالش های بارسا در فصل جدید دانست تا این تیم بتواند روند فوق العاده اش را در این لیگ تداوم ببخشد.

بارسا


10- قهرمانی در اروپا

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سقف آرزوی هر باشگاه اروپایی برای هر فصل خود است. فتح اروپا می تواند بار دیگر بارسا را به قله فوتبال جهان بازگرداند. به امید قهرمانی در این جام!

بارسا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.