بارسا در پی راضی نگه داشتن فابرگاس

تاریخ : 13 / 5برچسب: فابرگاس,منچستر یونایتد,بارسلونا,طرفداری,
زمان انتشار :18:19.....نویسنده ی مطلب :مینا (معاون)

به گزارش Goal.com، جراردو مارتینو، سرمربی باشگاه بارسلونا در نشست مطبوعاتی دیروز خود اظهار کرد که دوست دارد فابرگاس در بارسا بماند اما تصمیم نهایی را باید خودش بگیرد.

در دیدار مقابل سانتوس که با نتیجه 8-0 به نفع بارسلونا به پایان رسید، آخرین وضعیت فابرگاس از تاتا پرسیده شد و این مربی با تجربه با بیان این که خیلی دوست دارد فابرگاس را در بارسلونا نگه دارد، گفت: " با خودش صحبت کردیم. راستش را بخواهید فقط من صحبت کردم! اندیشه هایم را به او گفتم و این که خیلی دوست دارم او در بارسا بماند. فابرگاس یکی از بهترین بازیکنان تیم است. "

سسک فابرگاس در تابستان 2011 از آرسنال جدا شد و به جمع آبی و اناری ها پیوست اما در فصل گذشته اغلب نیمکت نشین بود که این امر موجب نا رضایتی فابرگاس شده بود.

هفته گذشته مارتینو و ژوزف ماریا بارتومو، نائب رئیس باشگاه بارسلونا در یک مصاحبه مطبوعاتی اظهار کرده بودند که فابرگاس این فصل از تیم جدا نخواهد شد.

با توجه به همه این صحبت ها، مسئولان باشگاه منچستر یونایتد خواهان جذب این بازیکن هستند و گفته می شود که فابرگاس نیز علاقه مند به حضور در جمع شیاطین سرخ می باشد و این بازیکن به یونایتد نزدیک تر شده است. فابرگاس به هر اندازه ای که در بارسلونا راضی باشد، باز هم اظهار کرد که دوست دارد در باشگاهی مانند منچستر یونایتد توپ بزند و بار دیگر حضور در ترکیب ثابت یک تیم بزرگ را تجربه کند. علاوه بر این، دیوید مویس نیز به صورت جدی پیگیر این انتقال است و دوست دارد فابرگاس را در جمع بازیکنانش ببیند.

با نزدیک شدن به دوران پایانی فوتبال ژاوی و انتقال تیاگو به بایرن مونیخ، باشگاه بارسلونا می خواهد فابرگاس را در تیم نگه دارد. اما مسئولان باشگاه اظهار کردند که در صورت دریافت پیشنهاد مناسبی برای فابرگاس، اجازه خروج این بازیکن را از بارسا خواهند داد.

پس از این که فابرگاس در ماه گذشته گفت که می خواهد در بارسلونا بماند، تا کنون هیچ گونه صحبتی در مورد انتقالش انجام نداده است. اما انتظار می رود که در روزهای آتی فابرگاس در یک مصاحبه مطبوعاتی حضور پیدا کند و وضعیت آینده خود را به گوش هوادارنش برساند.

بازی های دوستانه که در کمپ آسیا انجام شد، از نظر سسک فابرگاس خیلی مهم است. این بازی ها به مارتینو خیلی کمک می کند تا بداند از فابرگاس در چه منطقه ای از زمین و در چه پستی استفاده کند.

فابرگاس که در مرحله نیمه هایی لیگ قهرمانان سال گذشته در دیدار مقابل بایرن مونیخ از سوی هواداران خودی هو شده بود، در بازی مقابل سانتوس نیز بازی را از روی نیمکت ذخیره ها شروع کرد. او قطعا دوست دارد در بازی های آینده در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد و از ابتدای بازی در زمین حضور داشته باشد.

اگر باز هم خودش را بر روی نیمکت ذخیره ها ببیند، مطمئنا انتقالش به منچستر یونایتد قوت خواهد گرفت. با توجه به این که دانیلا سمان، نامزد فابرگاس دوست دارد دوباره به انگلستان برگردد پیوستن فابرگاس به منچستر یونایتد بهترین تصمیم برای وی باشد.

هنوز هم انتقال فابرگاس به منچستر یونایتد قطعی نیست. اما بارسلونا تا پایان زمان نقل و انتقالات در سوپر جام اسپانیا باید به مصاف اتلتیکو مادرید برود. سپس در چارچوب بازی های لالیگا باید مقابل لوانته و مالاگا به میدان بروند. اگر مارتینو در این دیدارها فرصت کافی به فابرگاس ندهد، امکان دارد در دقایق آخر این بازیکن را دوباره در لیگ برتر انگلستان ببینیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.