هشدار ژابی آلونسو به بارسلونایی‌ها

ژابی آلونسو درباره خریدهای جدید رئال مادرید، گفت: فکر می‌کنم تمامی بازیکنانی که به تازگی به تیم ما اضافه شده‌اند شرایط خوبی دارند. من فکر می‌کنم که تمام بازیکنان تاثیر خود را روی تیم بگذارد. در واقع هر چه دست مربی برای انتخاب بازیکن آماده‌ بازتر باشد، نتیجه‌ بهتری رقم می‌خورد.احساس خیلی خوبی به این فصل داریم. هواداران این فصل انتظارات زیادی از ما دارند. به همین خاطر رئال مادرید این فصل تشنه موفقیت است.

آلونسو درباره اضافه شدن زین الدین زیدان به کادر فنی رئال مادرید، گفت: من همیشه زیدان را ستایش کرده‌ام. او فوتبالیستی است که همه بازیکنان می‌خواهند شبیه او باشند. از این که کنار او هستم خیلی خوشحالم و انگیزه زیادی دارم، زیرا او در فوتبال به افتخارات زیادی رسیده و تجربه زیادی دارد.

هافبک اسپانیایی رئال مادرید درباره آغاز فصل لیگا، ادامه داد: وقتی در باشگاه بزرگی مثل رئال مادرید هستید، همه بازی‌ها برایشان مهم است و باید در همه بازی‌ها به پیروزی برسیم. از این که فصل لیگ برتر در شرف آغاز شدن است، هیجان زده هستم. می‌خواهیم هر چه در توان داریم نشان دهیم و شروعی قدرتمند داشته باشیم.

رئال مادرید اکنون در اردوی آمریکا به سر می‌برد. کهکشانی‌ها بامداد امروز (یکشنبه) در دومین دیدار خود در آمریکا موفق شدند با نتیجه‌ دو بر یک اورتون را شکست دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.