ژاوی: نمی‌دانم بیل آنقدر که می‌گویند می‌ارزد یا خیر/ جدایی فابرگاس شایعه است

 

 نمی‌دانم که آیا بیل آن قدر که آنها می‌گویند می‌ارزد یا نه. تا به حال بازی او را در یک 90 دقیقه ندیده‌ام.امکان پیوستن فابرگاس به منچستریونایتد یکی از مهم‌ترین صحبت‌ها در بارسلونا است و ژاوی در این باره اظهار داشت: او کاملا آرام است. فابرگاس قرارداد دارد و هرچیز دیگری گمانه‌زنی است. او با گروه کار می‌کند و بسیار با انگیزه است. اینها فقط شایعه است. خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد اما او آرام و برای فصل آینده در بارسلونا آماده است.

بازی‌ساز بارسلونا سپس درباره خروج تیتو ویلانووا از تیم صحبت کرد و گفت: خروج تیتو از تیم برای تیم واقعا ناراحت کننده بود اما ما باید این مسئله را پشت سر بگذاریم. این یکی از غمگین‌ترین لحظات بارسلونا بود.

کاپیتان کاتالان‌ها درباره حضور سرمربی جدید خاطرنشان کرد: هنوز هیجان زده هستیم. تلاش می‌کنیم با شیوه مربی جدید هرچه زودتر هماهنگ شویم. اثرات اولیه مثبت بود. ما در خود این توان را داریم که با وجود شرایط غم‌انگیز تیتو قهرمان شویم؛ همه چیز به جز بیماری تیتو عالی است.

هافبک تیم ملی اسپانیا افزود: مارتینو دوست دارد با بیرون بردن توپ از دفاع، پس گرفتن توپ و وارد کردن فشار بیشتر بر حریف کار کند. او می‌خواهد پویایی تیم را که فصل گذشته از دست داده بودیم به ما برگرداند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.