ماسچرانو : سبک کاری تاتا مثل بارساست

تاریخ : 5 / 5برچسب:ماسچرانو,تاتا,سرمربی جدید بارسا,گل,
زمان انتشار :19:16.....نویسنده ی مطلب :مینا (معاون)

او در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که بازیکنان باشگاه نباید در تصمیمات مدیریتی تیم دخالت کنند. ماسچرانو و آدریانو بازیکنانی بودند که قبل از برگزاری بازی دوستانه امروز بارسا مقابل والرنگای نروژ در کنفرانسی خبری شرکت کرده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شدند. متن این صحبت ها را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم که دراینجا می توانید بخش اول صحبت های او را مطالعه کنید.

این ستاره آرژآنتینی در صحبت هایی درمورد سرمربی جدید بارسا گفت:« من کسی نیستم که بخواهم به ارزیابی مارتینو بپردازم. کسانی او را انتخاب کردند که می بایست این کار را می کردند. ما بازیکنان باشگاه هستیم تا هرکاری که به ما می گویند انجام دهیم. »

او درمورد مارتینو گفت:« مارتینو به عنوان یک سرمربی سابقه زیادی دارد و پانزده یا بیست سال است که مشغول مربیگری است که بیشتر این دوران را درپاراگوئه سپری کرده و سرمربی تیم ملی این کشور بوده و به نتایج خوبی هم دست یافته.من فرصت همکاری با او را نداشته ام. ولی با توجه به آنچه در سالهای اخیر از او دیده ام، می دانم که او در طول یکسال سبک بازی نیولز اولدبویز را کاملا متحول کرد.این تیم برای بقا در لیگ می جنگید ولی با مارتینو قهرمان شد.نیولز با سبکی مشابه با بارسا کار می کند. سیستم دو تیم یکی است.هرسرمربی سبک کاری خودش را دارد ولی وقتیها تیمی را برای مدتی طولانی زیرنظر بگیری، می فهمی که ایده آن سرمربی چیست و ایده تاتا خیلی شبیه بارسلوناست. خیلی سخت است بتوان یک چابی، یک اینیستا و یک مسی پیدا کرد. ولی فرم و سبک کاری، همان سبک بارساست: خط دفاعی که در جریان بازی شرکت دارد. تیمی که از جناحین نفوذ می کند و مدافعانی که جلو می روند. یک بازیکن شماره 9 کاذب... این سبک کاری خیلی شبیه بارسا و به همین خاطر می گویم که سبک بازی نیولزاولدبویز در آرژانتین خیلی مورد توجه است.»

ماسچرانو ادامه داد:« من نمی خواهم به تاتا توصیه ای بکنم. چون اصلا درست نیست. نباید روی خیلی چیزها تاکید کرد. قبل از روی کار آمدن گواردیولا، ریکارد و فان خال مربیان بارسا بودند و آنها هم باور زیادی به این فلسفه و بازیکنان تیم پایه ای داشتند.»

ال خِفِه سیتو، درادامه صحبت هایش نشان داد که چرا مدتهاست که کاپیتان آلبی سلسته است:« ما باید فکر کنیم که ما در طول این روزها ضربه سختی خورده ایم و باید از جایمان بلند شویم. ما بایک سرمربی جدید کار را شروع می کنیم که مرد با تجربه ای است.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.