سوبی سارتا:تیاگو خودش خواست که برود؛ مسی نقشی درانتخاب مارتینو نداشت

سوبی سارتا در صحبت هایی گفت:« باید ببینیم که برنامه هایی که با تیتو ریخته ایم به کجا می رسد. با شرایطی که ما در حال سپری کردنش هستیم، روزهای سختی داشتیم. ما گزینه های مختلف را به صورت موازی بررسی می کردیم و در نهایت تصمیم گرفتیم که گزینه ای که بیشتر به سبک تیم ما می آید را برگزینیم. همان موقع بود که به سراغ تاتا رفتیم. چون او همیشه بهترین راهکاربرای تیم ما به نظر می رسید.باید بگویم که مسی هیچ نقشی در آمدن مارتنیو به بارسلونا نداشت.»

سوبی سارتا در مورد خریدهای بارسا ادامه داد:« ماراجع به همه چیز صحبت کرده ایم و الان برروی خریدهای احتمالی کار خواهیم کرد. در مورد جدایی تیاگو از بارسا هم باید بگویم که قبل از آنکه تیاگو به رقابت های یورو 2013 جوانان برود، وقتی که ما از اوضاع بند جدایی زودهنگام و قیمت ارزان او مطلع شده بودیم، من و تیتو به او گفتیم که توقعات زیادی از او داریم. ولی نیازی نبود که به او توضیح دهیم که این تیم ،تیم بارسلوناست. ما این توضیحات را به کسانی می دهیم که از تیم های دیگر به تیم ما آمده باشند. ولی خود او تصمیم به جدایی گرفت.»

سوی سارتا در مورد تئیو هم گفت:« بند جدایی زودهنگام تئیو 10 میلیون یورو است. او پیشنهاداتی هم داشت ولی خودش گفت که می خواهد بماند ولی تیاگو می خواست برود و همه چیز قابل احترام است. امیدوارم که تیاگو فصل خوبی را در بایرن داشته باشد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.