دورتموند - بایرن ، بدون فکر انتقام

تاریخ : 5 / 5برچسب:دورتموند,بایرن,بروسیا دورتموند,سوپرجام آلمان,بارسانیوز,
زمان انتشار :15:52.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

البته تیم بایرن به نسبت بازی فینال اروپا تغییرات زیادی کرده است.یوپ هاینکس با تجربه دیگر سرمربی تیم نیست و پپ گواردیولا جای او را پرکرده است. همچنین تیاگو آلکانتارای اسپانیایی از بارسا به بایرن پیوسته و ماریو گوتزه که در فینال اروپا هم غایب بود به جای دورتموند پیراهن بایرن را به تن کرده است.

تیم دورتموند هم با آوردن هنریک میختاریان ارمنی و پیر اوبامیانگ از سنت اتین تغییراتی داشته است.در این میان میختاریان به علت مصدومیت مچ پا در این دیدار غایب است و انتظار می رود اوبامیانگ به همراه یاکوب بلاژچیکوفسکی که از ناراحتی معده رنج می برد هم روی نیمکت بنشینند.


تمام بلیت های ورزشگاه وشت فالن اشتادیون فروش رفته و انتظار می رود 80645 نفر به ورزشگاه بیایند.
دورتموند و بایرن ار 4 عنوان قهرمانی اخیر بوندسلیگا را به خود اختصاص داده اند و تعجبی ندارد که چنین تقابلی مورد علاقه جهانی قرار بگیرد و این بازی در 195 کشور به صورت زنده و مستقیم پخش شود.


در حالیکه دورتموند بدون سه ستاره جدید خود بازی می کند اما بایرن با تمام قدرت به میدان خواهد آمد.بایرن در تمام 9 بازی تدارکاتی پیش فصل برنده شده و هفته قبل بارسلونا را در مونیخ 2 - 0 تسلیم کرده است.


گواردیولا که 10 بازیکن بین المللی و ملی پوش را در خط میانی دارد اخیرا گفته است می خواهد بعد از بازی امروز در مورد فروش برخی از هافبک های تیم قبل از پایان اوت با مسئولان باشگاه صحبت کند.


در این میان صحبت از انتقال احتمال لوئیش گوستاوو هافبک برزیلی به وولفسبورگ است و مسئولان لیورپول نیز خواهان خرید زردان شکیری هافبک سوئیسی هستند.


هر دو باشگاه هر گونه خصومت میان یک دیگر را رد کرده اند و میشائیل زورک مدیرفنی دورتموند در این مورد گفت :« فصل قبل یک یا دو اختلاف به وجود آمد اما این تنها مساله روزنامه ها و سایت های اینترنتی بود.»
با این وجود ماتیل زامر مدیرفنی بایرن گفته است :« همیشه حتی مقدار کمی رقابت و کری خوانی وجود خواهد داشت.البته ما با بهترین ترکیب خود به میدان می رویم و فکر نمی کنم بایرن هم ذخیره های خود را به میدان بفرستد.»


زامر گفت :« برای بازی شنبه ذره ای از انگیزه ما کم نشده است چون این هم یک فینال است.این بازی مصاف دو تیم بزرگ آلمان و شناسنامه فوتبال آلمان است.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.