تاتا: فابرگاس فروشی نیست

تاریخ : 5 / 5برچسب:مارتینو,فابرگاس,نقل و انتقالات,بارسلونا,فوتبال,آی آر,
زمان انتشار :15:32.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

مارتینو آرژانتینی در این نشست خبری در مورد موضوعات زیادی صحبت کرد.

* ویلانووا:

قبل از این که به بارسلونا بپیوندم با او تماسی داشتم. ویلانووا از پیوستن من به بارسلونا ابراز خوشحالی کرد و خوش آمد گفت. می‌خواهم از این فرصت نهایت استفاده را ببرم و برای تیتو ویلانووا آرزوی سلامتی کنم. امیدوارم هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورد.

* دیگو سیمئونه:

از این که هموطنم سیمئونه در اسپانیا نتایج خوبی با آتلتیکو مادرید کسب کرده است، خوشحالم. او در این تیم مادریدی عملکرد بسیار خوبی داشته است. باید در سوپر جام اسپانیا به مصاف تیم سیمئونه برویم. بازی بسیار سختی خواهد بود.

* ال کلاسیکو:

بازی‌های ال کلاسیکو همواره سخت و حساس خواهد بود، اما به معنای همه چیز نیست.

* فابرگاس:

اگر باشگاه دو بار اعلام کرده است که فابرگاس فروشی نیست، من برای بار سوم می گویم که فابرگاس را به هیچ تیمی نخواهیم داد، چرا که به او احتیاج داریم.

* لیونل مسی:

مسی بهترین بازیکن چهار سال اخیر فوتبال جهان بوده است. من می‌خواهم او را در همان پستی که دوست دارد به بازی بگیرم. او باید احساس آرامش کند. من و مسی هر دو از شهر روساریو و به تیم اولد بویز متعلق هستیم. باید این را بگویم که پیش از این روابط شخصی با هم نداشتیم. فقط گمان می‌کنم که سران بارسلونا برای بستن قرارداد با من با او مشورت کرده‌اند. این را هم مطمئن نیستم. احتمال می دادم که در اولد بویز با مسی کار کنم نه در بارسلونا.

* سبک بازی بارسلونا :

سبک بازی بارسا ۳-۳-۴ است و من نمی‌خواهم این سبک را تغییر دهم. هر تیمی به ویژه بارسلونا به تغییر و بهتر شدن نیاز دارد. یکی از ماموریت‌های اصلی من حفظ سطح بالای بازی بارسلونا است. باید بارسلونا هم چنان به درخشش خود ادامه دهد و پیروز از میدان خارج شود. سبک بازی بارسا به فشار بر حریفان از جلو ، مالکیت توپ و بازی هجومی معروف است. من می‌خواهم این سبک را تقویت کنم. تلاش می‌کنم تا بارسلونا همچنان روند خود را ادامه دهد و در مواقع لزوم بعضی از افکار خود را به تیم تزریق کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.