مارادونا : از شیوه کاری و سبک بازی تیم تاتا لذت می برم

تاریخ : 2 / 5برچسب:مارادونا,مارتینو,آرژانتین,فوتبال آنلاین,
زمان انتشار :16:44.....نویسنده ی مطلب :مینا (معاون)

 باعث شده تا او یکی از موفق ترین سرمربیان این منطقه شناخته شده و حتی بزرگان فوتبال آمریکای لاتین بارها به تعریف و تمجید از او بپردازد و در فوتبال لاتین، نام بزرگی در دنیای مربیگری باشد.

 برای یادآوری عملکرد تیم تحت نظر تاتا کافی است 3 سال به عقب برگردیم؛ جام جهانی 2010 و تیم ملی پاراگوئه که بعد از باخت مقابل اسپانیا از گردونه این رقابت ها حذف شد. شاگردان مارتینو در آن تورنمنت نمایش خیره کننده ای داشتند و در نهایت هم با سربلندی از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

عملکرد خوب جراردو مارتینو در دنیای مربیگری دست کم در منطقه آمریکای جنوبی هرگز نادیده گرفته نشده و چهره های سرشناس فوتبال آرژآنتین بارها از او به تعریف و تمجید پرداخته اند. سسار لوئیس منوتی، سرمربی اسبق بارسلونا در یک گفتگوی رادیویی که کمتر از یک ماه پیش صورت گرفته بود به تمجید از سرمربی سابق نیولز اولدبویز پرداخته بود و در ستایش تاتا گفته بود:« مارتینو یکی از آن سرمربیانی است که به این شغل پرستیژ داده. این در حالی است که افراد دیگری هستند که پرستیژ این شغل را زیر پا می گذارند. به همین خاطر اصلا تعجب نمی کنم که مارتینو در سطح اول مربیگری دنیا قرار داشته باشد.  تاتا باعث شد تا نیولز اولدبویز مبدل به فوتبالی ترین تیم آرژانتین شود. چون به این تیم اجازه داد تا دوباره به استیل و سبکی بازگردد که در طول تاریخ به آن سبک شهره بوده.»

او در ادامه صحبت هایش گفت:« او در دورانی که فوتبال بازی می کرد فوق العاده بود و سبک کاری اش در آن دوران را حالا به سبک بازی تیمش منتقل ساخته.»

دیگو آرماندو مارادونا سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین هم یکی دیگر از کسانی است که مارتینو را تمجید می کند. او اخیرا و زمانی که در دوبی به عنوان مشاور فوتبالی امارات فعالیت می کرد، در صحبت هایی در تمجید از این مربی آرژآنتینی که در آن زمان سرمربی نیولز اولدبویز بود گفت:« من تمام بازی های نیولز اولدبویز را دنبال می کنم. چون از شیوه کاری و سبک بازی تیم تاتا واقعا لذت می برم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.