ردنپ: هواداران چه حسی به انتقال فابرگاس خواهند داشت؟

تاریخ : 30 / 4برچسب:فابرگاس,ونگر,فن پرسی,طرفداری,
زمان انتشار :17:0.....نویسنده ی مطلب :مینا (معاون)

 به عنوان یک هوادار آرسنال، این اتفاق چه احساسی به شما می دهد؟  منظره تماشایی برای هواداران توپچی ها این خواهد بود که فصل آینده زوج فابرگاس و فن پرسی را در مقابل آرسنال ببینند. به همین دلیل موانع بزرگ زیادی در مسیر دیوید مویس در تلاش برای امضای قرارداد با این هافبک اسپانیایی وجود دارد تا او را به لیگ برتر باز گرداند. به هیچ وجه اینگونه نیست که نخواهم بار دیگر او را در این لیگ ببینم. فابرگاس یک بازیکن درجه یک و کلاس جهانی است. او می تواند رویایی حرکت کند و گل های زیادی به ثمر برساند. اگر یک منطقه وجود داشته باشد که منچستر یونایتد در آن محدود باشد، یقینا در خط میانی است. فابرگاس اکنون 26 ساله و یک بازیکن همه جانبه است. "


" بله، یونایتد مایکل کریک را دارد اما به غیر از او آنها در آن منطقه کم تعداد هستند. پل اسکولز بازنشسته شده و تام کلورلی هرچند عضو تیم ملی انگلستان است اما همچنان باید خود را اثبات کند. بارسلونا اصرار دارد که فابرگاس فروشی نیست اما البته هرکس قیمت خاص خود را دارد. عامل مهم این است که خود بازیکن دو فصل قبل می خواست به خانه اش در اسپانیا باز گردد تا در باشگاهی که در بچگی در آن بازی کردن را شروع کرد ادامه دهد. اوضاع برای او خوب پیش نرفت. او عالی است اما نه کاملا به خوبی ژاوی و اینیستا بنابراین آنقدر که باید بازی نمی کند. به همین دلیل در مورد مبلغ 25 میلیون پوند صحبت می شود. به هر حال اگر او در آرسنال می ماند و جای خود را به عنوان کاپیتان آرسنال و ستاره خط میانی تضمین می کرد، در ان شرایط می تواند یک بازیکن 40 میلوین پوندی باشد. اینکه آنچه قلبتان می گوید را دنبال کنید لزوما همواره خوب نخواهد بود اما اگر او دو سال بعد از بازگشت احساسی خود به اسپانیا بار دیگر به انگلستان باز گردد، آنوقت این اتفاق هر «نچه نیاز است در مورد فوتبال این روزها بدانید را به شما می گوید. "

" مطمئنم که این تنها منچستر یونایتد نیست که می خواهد او را بازگرداند، البته آرسنال هم می خواهد از شانس خود استفاده کند. عجیب است که چطور این تعداد بازیکن باشگاه را ترک می کنند. فابرگاس، فن پرسی، کلیچی و نصری. نمی دانم چرا اما باید دلایلی وجود داشته باشد که موجب خروج آنها از آرسنال شد. اما آرسنال باید بخواهد او به امارات بازگردد و بدون شک فابرگاس دارایی بزرگی برای هر تیمی در لیگ برتر خواهد بود. با این وجود نمی توانم ببینم که او به تیمی برود. حتی فکر نمی کنم دیوید مویس در منچستر یونایتد قادر باشد تا او را متقاعد کند نیوکمپ را ترک کند و یا بارسلونا را متقاعد کند که وی را بفروشد. بسیاری از افراد متعجب می شوند که خرید فابرگاس هرگونه تاثیری در حفظ وین رونی در اولدترافورد داشته باشد اما من نمی توانم هیچ ارتباطی میان آن  ببینم. وین رونی با باشگاه از جهات دیگری مشکلاتی دارد. شاید اوضاع بیشتر پیش رفته و شاید نقشه جذب فابرگاس بخاطر خروج اوست. شاید اکنون دیگر هیچ راه برگشتی برای رونی و باشگاه وجود نداشته باشد. این به خوبی توضیح می دهد که چرا یونایتد چنین بازی بزرگی را برای جذب فابرگاس شروع کرده است.  آنها به شدت در آن منطقه از زمین کم تعداد هستند و از دست دادن رونی سوراخ بزرگی را در یونایتد به وجود خواهد آورد. فابرگاس نام بزرگی است، و او می تواند این سوراخ را پر کند. "


نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت18:29---30 تير 1392
وای ممنونم آقا سینا ما رو شرمنده می کنید...

بله اگه کد پرش به بالا رو دارید بی زحمت لطف می کنید بدید.ممنون
پاسخ:چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.