آبی‌اناری‌ها در زمان سرمربیگری وی به 100 امتیاز در لالیگا دست یافتند؛ رکوردی که هرگز پیش از این در کارنامه باشگاه کاتالان به ثبت نرسیده بود و با رکوردی که رئال مادرید یک سال پیش با هدایت مورینیو به دست آورد، برابری کرد.

ویلانووا توسط گواردیولا به بارسلونا آورده شد و در زمان حضور چهار ساله سرمربی فعلی بایرن‌مونیخ به عنوان دست راست وی در نیوکمپ فعالیت کرد. تیتو در آخرین فصل حضور گواردیولا در باشگاه مبتلا به سرطان تشخیص داده شد و در 22 نوامبر 2011 تحت یک عمل فوری قرار گرفت. چند هفته بعد به کار خود به عنوان دستیار سرمربی بارسلونا بازگشت.

تیتو ویلانووا که به عنوان جانشین پپ گواردیولا هدایت بارسلونا را در دست گرفت، با بازگشت سرطانش مواجه شد و مجبور شد در بیمارستانی در بارسلونا مجددا تحت عمل جراحی قرار بگیرد. وی برای ادامه درمانش به نیویورک پرواز کرد و در مارس 2013 به نیمکت بارسلونا بازگشت.

سرمربی 44 ساله کارش را از رده سنی جوانان در بارسلونا شروع کرد اما نتوانست به تیم اصلی راه یابد. او برای تیم‌های فیگوئرس، سلتا، باداخوز، مایورکا، لیدا، الچه و گرامنت بازی کرد و در سال 2001 کفش‌هایش را آویخت.

گواردیولا، هم‌تیمی ویلانووا در زمان حضورش در لاماسیا وی را به عنوان دستیار دومش در تیم ب بارسلونا در سال 2007 انتخاب کرد. سال بعد هر دو با خروج فرانک ریکارد به تیم اصلی بارسلونا راه یافتند.


نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت19:35---29 تير 1392
سلام آقا سینا ...

من امروز هر چی رفتم لوکس بلاگ صفحه ارسال مطلب رو کامل باز نمی کنه....

واسه شما هم این جوریه یا فقط کامپیوتر من قاطی داره؟

ببخشید .شرمنده مطلب ارسال نکردم...

آخه کامل صفحه رو واسه من باز نمی کنه....
پاسخ:سلام.ببخشید خودم خرابکاری کردم.فکر کنم درست شده باشه.دستتونم درد نکنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.