8 رویایی که مسی برای تحقق یافتن آن ها در فصل آینده تلاش خواهد کرد

1. بهبود رتبه در جدول برترین گلزنان تاریخ لالیگا. لیونل مسی تا کنون 215 گل در لالیگا به ثمر رسانده و تا رسیدن به صدر جدول گلزنان تنها باید 36 گل دیگر به ثمر برساند. زارا با 251 گل بهترین گلزن تاریخ لالیگاست.

2. رسیدن به رتبه اول برترین گلزن تاریخ بارسلونا در تمامی رقابت ها. در حال حاظر پائولینیو آلکانترا با 369 گل آقای گل تاریخ بارسلوناست و مسی تنها 34 گل با رکورد آلکانترا فاصله دارد. لیونل مسی تا کنون در بازی هاب رسمی بارسلونا 335 گل به ثمر رسانده است.

3. لیونل مسی در رقابت های لیگ قهرمانان 59 گل به ثمر رسانده و تا رکورد 71 گل رائول تنها 12 گل فاصله دارد.

4. مسی تا کنون 3 بار موفق به کسب جایزه کفش طلای اروپا شده که یک رکورد محسوب می شود. مسی برای جاودانه تر کردن این رکورد تلاش خواهد کرد برای سومین بار متوالی برنده کفش طلای اروپا شده و با آقای گل شدن در لالیگا به رکورد 4 آقای گلی پوشکاش برسد.

5. رسیدن به پنجمین توپ طلای متوالی و جاودانه تر کردن رکوردی که به دست آورده است. مسی طی 4 سال گذشته 4 توپ طلبه دست آورده که در تاریخ بی سابقه بوده است .

6. رسیدن به چهارمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا. مسی به همراه بارسا در 6 نیمه نهایی متوالی حضور داشته و توانسته 3 بار عنوان قهرمانی اروپا را بدست آورد. مسی در فینال 2006 بازی نکرد اما در فینال 2009 و 2011 با گلزنی مقابل منچستر نقش زیادی در قهرمانی بارسا داشت.

7. لیونل مسی برای رسیدن به رکورد 56 گل گابریل باتیستوتا راهی طولانی پیش رو دارد. مسی تا کنون 35 گل ملی به ثمر رسانده است.

8. مهمترین هدف مسی در فصل آینده قهرمانی به همراه تیم ملی آرژانتین در جام جهانی خواهد بود، هدفی که با رسیدن به آن جای هیچ حرفی حتی برای منتقدانش نمی ماند.


نظرات شما عزیزان:

کهکشانی ها
ساعت1:58---29 تير 1392
سلام خیلی وبلاگ زیبایی داری به وبلاگ فوتبالی من هم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.