رادول: پیگرینی سیستم بارسلونا را در سیتی پیاده می کند، سه جلسه تمرین در روز بی رحمانه است

"او دوست دارد ما توپ را تا یک سوم نهایی زمین حفظ کنیم و سپس به تاکتیک های دیگر را به نمایش گذاریم. فعلا زود است که او در مورد جزییات با ما کار کند. او به تدریج به ما آموزش می دهد."

"شما به بارسلونا نگاه کنید و آن کاری که آن ها انجام می دهند و برای آن تلاش می کنند، امیدوارم که ما نیز با آن وفق پیدا کنیم."

"او شغل های بزرگی در باشگاه هایی که در آن بوده، داشته است، به خصوص که با مالاگا و ویارئال در لیگ قهرمانان عملکرد فوق العاده ای داشته است."

هافبک تیم ملی انگلستان معتقد است که بازیکنان منچسترسیتی به خوبی خود را با فلسفه بی رحمانه سه جلسه تمرین در طول روز برای بازگشت آمادگی جسمانی در کمترین زمان برای حضور در فصل جدید، وفق داده اند.

وی افزود: "این بی رحمانه است، اما این چیزی است که شما در پیش فصل انتظار آن را دارید. این اولین حضور من در تمرین می باشد و اولین دیدار من با این مربی بزرگ می باشد، ولی با آن خود را وفق می دهم."

"سرمربی سابق من در اورتون دیوید مویس نیز واقعا سخت کار می کرد و او یک مربی سختگیر ولی در عین حال عادل نیز بود."

هدف این بازیکن 22 ساله نمایش خوب به منظور قرار گرفتن در ترکیب روی هاجسون برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل می باشد، اما می داند رقابت در خط میانی منچسترسیتی برای حضور در ترکیب به خصوص پس از پیوستن فرناندینیو بسیار سخت می باشد.

"جام جهانی یکی از اهداف من است، اما نکته مهم حفظ آمادگی می باشد. فرناندینیو بازیکن خوبی است و ما باید همچون یک زوج موفق خود را با یکدیگر وفق دهیم. امیدوارم بهترین ها برایم رقم بخورد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.