اولین کنفرانس مطبوعاتی ویلانووا؛ از پیوستن تیاگو به بایرن مونیخ ناراحت نیستم

فابرگاس نیز از چند باشگاه پیشنهاد دریافت کرده است. من با او صحبت کردم، او دوست دارد در بارسا بماند. تیاگو گفت که می خواهد بارسا را ترک کند، این خواسته ی او بود. از سوی دیگر سسک گفته می خواهد در بارسا بماند. این بازیکنی است که همه می خواهند."

زوبی زارتا: "ما به تیم های پایه اهمیت نمی دهیم؟ تیاگو از تیم جدا شد و سرجی روبرتو جانشین وی شد! این جانشینی گویای همه چیز است. ما به دلوفئو و رافینها امید بسیاری داریم، باید ببینیم آیا آن ها کاری که در بارسا ب انجام می دادند را می توانند در باشگاه های جدیدشان تکرار کنند."

ویلانووا: "ما روی بازی سرجی روبرتو برای فصل آینده حساب زیادی کرده ایم. بارترا نیز بازیکن خوبی است اما برای به دست آوردن زمان بازی بیشتر باید در تمرینات تلاش کرده و نظر ما را جلب کند. مهاجم وسط و پلن ب؟ ما برنامه ای برای جذب مهاجم نداریم. مسی و نیمار بازیکنان بزرگی هستند. آنها باعث خواهند شد که از فوتبال لذت ببریم. مشکلی بین مسی و نیمار وجود نخواهد داشت، این دو در یک پست بازی نمی کنند."

زوبی زارتا: "ما برای تیاگو 22 میلیون دریافت کرده ایم. 1 میلیون نیز برای یک بازی دوستانه مقابل بایرن محسابه می شود."

ویلانووا: "این صحیح نیست که من تنها تیاگو سیلوا را می خواهم، من او را دوست دارم اما اگر به خدمت گرفتن وی ممکن نباشد گزینه های دیگری نیز وجود دارند. ما به یک مدافع میانی احتیاج داریم. در مورد کمک مربی جدید هم باید بگویم که من دوست داشتم فصل قبل به کادر فنی بارسا اضافه شود، من روبی را به خوبی می شناسم و او در آنالیز حریفان بسیار به ما کمک خواهد کرد."

ویلانووا: "آنجلوتی مربی بزرگی است، او در ایتالیا، انگلیس و فرانسه توانسته به قهرمانی دست پیدا کند. حضور او به فوتبال اسپانیا کمک زیادی می کند."

زوبی زارتا: "وکیل مارکینیوش گفته ما به او پیشنهاد داده ایم اما این صحبت ها صحیح نیست. ما پیشنهادی ندادیم اما او بازیکن خوبی است." 

ویلانووا: "بازی های خیریه مسی مشکلی ایجاد نمی کند، مسی در فرم بسیار خوبی بازگشته است، بهتر از همیشه!"

ویلانووا: "برنامه ما برای ادامه فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفتن یک مدافع میانی و انتقال قرضی افلای و دوس سانتوس است."

زوبی زارتا: "همچنین می خواهیم کوئنکا فصل آینده را به عنوان بازیکن قرضی برای تیم دیگری بازی کند. ما دوست داریم بازی کردن او را ببینیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.