گزارش روز: سیاست های روسل و منفی تر شدن روز به روز وجهه بارسا

تاریخ : 23 / 4برچسب:روسل,مسی,بارسا,سایت گل,
زمان انتشار :17:36.....نویسنده ی مطلب :مینا (معاون)

اختلافات درون سازمانی بارسلونا که حالا با صحبت های اخیر پپ گواردیولا بروز یافته، به منزله هیزمی است که در آتش چالش های اخیر باشگاه کاتالان ریخته شده است.

پپ گواردیولا روز پنجشنبه در ترنتینوی ایتالیا، در صحبت هایی علیه ساندرو روسل و رئیس باشگاه کاتالان صحبت هایی را برزبان آورد و این به منزله آخرین رویدادی بود که به وجهه آبی اناری ها آسیب زده است. اشک های اریک آبیدال در جریان مراسم خداحاظی اش در باشگاه بارسا و تصمیم سران باشگاه برای عدم تمدید قرارداد او هم یک امتیاز منفی برای مسئولان باشگاه اسپانیایی بود. رفتار عجیبی که در طول دوران حضور ویا در نوکمپ با او شد و جستجوی جایگزین مناسبی برای ویا ، با جذب الکسیس و حالا هم نیمار؛ و حسی که داوید ویا داشت و احساس کرد که بعد از مصدومیتی که در دسامبر سال 2011 گریبانگیر او شده و هرگز بعد از آن به او فرصت اثبات توانایی هایش داده نشده

وجهه بارسا روز به روز درحال خراب تر شدن است و به این امتیازات منفی باید لیونل مسی و داستان های فساد مالی و پرداخت نشدن مالیات های مسی و پدرش را هم باید به این ماجراها اضافه کرد. لیونل مسی و پدرش در جریان مواجهه با اتهام فساد مالی از حمایت کافی از سوی باشگاه بهره مند نشدند و این به معنای خراب شدن رابطه میان دو طرف است. سران باشگاه کاتالان در طول این مدت که لیونل مسی و پدرش دادگاهی شده اند، حمایت محدودی را از آنها به عمل آورده اند. این درحالی است که تا پیش از این هرگاه مشکل مشابهی برای یکی از بازیکنان بارسلونا ایجاد می شد، روسای باشگاه اولین کسانی بود که به دفاع از بازیکنان برمی خاسته و در لحظات سخت از آنها حمایت می کردند ولی این بار سران بارسا دراین آزمایش سربلند نبودند و آن طور که باید و شاید حمایتشان را از مسی ابراز نکردند. حتی برخی از مدیران بارسلونا در جلسات درونی باشگاه و درخلوت خصوصی شان از رفتارهای به عمل آمده با لیونل مسی و عدم حمایت از او ، انتقاد کرده اند ولی هیچ یک از این مدیران به صورت علنی حمایتشان را از خانواده مسی ابراز نکرده و حتی به کمک خانواده مسی برای شفافسازی هرچه بیشتر ماجرا نپرداخته اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.