گواردیولا : باخت اسپانیا مقابل برزیل کاملا طبیعی بود؛نیمار و مسی باهم به مشکل نمی خورند

پپ در گفتگویی که روز گذشته در روزنامه ورزشی لانس برزیل منتشر شده در این باره گفت:« به نظر من کاملا طبیعی بود که اسپانیا در بازی فینال جام کنفدراسیون ها شکست بخورد. تیم ملی برزیل از نظر فیزیکی عملکردی مثال زدنی داشت. آنها تیمی بودند که خودشان را کاملا وقف تمام حرکات استراتژیک می نمودند. برزیل در این تورنمنت فوق العاده بود.»

گواردیولا در ادامه به این نکته اشاره کرد که بالاخره اسپانیا می بایست روزی شکست می خورد و یادآوری کرد که شکست در بازی فینال جام کنفدراسیون ها به منزله افت عملکرد و یا از دست رفتن حس رقابتی در میان ماتادورها نیست. گواردیولا دراین باره گفت:«ی ملی اسپانیا روی جوانان بامهارتی حساب باز می کند که از رقابت های یوروی زیر 21 سال و جام جهانی زیر20 سال طعم قهرمانی را چشیده اند. من براین باور هستم که تیم ملی اسپانا هنوزهم یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی 2014 است و همچنان یکی از قوی ترین تیم های دنیاست.»

پپ در عین حال این صحبت که بارسا به خاطر ناکامی اش در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دچار افت شده را نیز رد کرد و گفت:« تیمی که در لیگ فوتبال اسپانیا بیش از 100 امتیاز کسب کرده، نمی تواند درگیر بحران باشد. بارسلونا در برهه پایانی فصل از مصدومیت بازیکنانش آسیب زیادی دید. ولی با این وجود آنها فصل خیلی خوبی را پشت سرگذاشتند.»

بخش پایانی صحبت های گواردیولا راجع به پیوستن نیمار برزیلی به بارسلونا و حضورش در کنار لیونل مسی بود. پپ دراین باره گفت:« بارسلونا همیشه برخی از درخشان ترین بازیکنان دوره های مختلف را به خدمت می گیرد. نیمار و مسی بدون شک دو تا از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا هستند. من مسی را به خوبی می شناسم. او بازیکن و انسان فوق العاده ای است. نیمار را هم می شناسم. او هم پسر خوبی است. مطمئنم که این دو برای بازی کردن در کنار یکدیگر در بارسلونا به هیچ مشکلی برنخواهند خورد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.