آنچلوتی: هیچ وقت با مورینیو دوست نمی‌شوم

تاریخ : 22 / 4برچسب:آنچلوتی,مورینیو,رئال مادرید,بارسانیوز,
زمان انتشار :16:1.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

او درباره ژوزه مورینیو گفت: زمانی که مورینیو هدایت اینتر را به عهده داشت و من در چلسی بودم، در لیگ قهرمانان اروپا برابر همه صف‌آرایی کردیم که در مجموع تیم ژوزه مورینیو به دور بعد صعود کرد. بعد از شکست برابر تیم مورینیو بسیار ناراحت شدم و خودم را سرزنش کردم، نه به این خاطر که برابر مورینیو شکست خوردم، تنها به این خاطر که این کنار رفتن برابر اینتر رقیب سنتی میلان بود. باید اعتراف کنم که در ایتالیا رابطه خوبی با ژوزه مورینیو نداشتم اما وقتی که به انگلیس آمدم، نظرم درباره او تغییر کرد. مورینیو در چلسی تاریخ‌ساز بود.

او افزود: وقتی به چلسی پیوستم، از آرشیو تمرین‌های مورینیو بهره بردم. پیش از آن که چلسی در دور رفت لیگ قهرمانان (۲۴ فوریه ۲۰۱۰) برابر اینتر به میدان برود، در تونل ورزشگاه با مورینیو دست دادیم و قرار شد که اختلاف را کنار گذاریم و صلح کنیم. فکر نمی‌کنم که هیچ‌گاه با مورینیو دوست شوم با این حال به همدیگر احترام می‌گذاریم. وقتی در لیگ برتر انگلیس با چلسی قهرمان شدم، او برایم پیام تبریک فرستاد. من هم به دنبال قهرمانی ژوزه مورینیو با اینتر در رقابت‌های سری A پاسخ تبریک او را دادم. فصل ۲۰۰۶ – ۲۰۰۵ که در میلان بودم بسیار بد و ناامید کننده بود. مورینیو می‌خواست از همه چیز سر در بیاورد. او مرد مصاحبه و اظهارات تحریک‌آمیز بود و مدام در کار دیگر تیم‌ها دخالت می‌کرد.

سرمربی جدید رئال‌مادرید در بخش دیگری از کتاب خود به ستایش از آریگو ساکی، سرمربی سابق میلان پرداخت و گفت: وقتی میلان در سال ۱۹۸۷ با ساکی قرارداد امضا کرد، به هر قیمتی می‌خواستم به میلان بروم. نخستین چیزی که باید درباره ساکی بگویم این است که او نابغه بود، نه دیوانه. او یک رهبر و استاد بود که نقاط تاکتیکی را به خوبی به بازیکنان گوشزد می‌کرد. وقتی می‌خوابید، به ندرت صدایی ‌شنیده می‌شد. میلان بدون او شایسته این همه افتخار نبود. او بدون هیچ‌گونه رحم و شفقتی در تمرین از ما کار می‌کشید. جانفشانی و انگیزه زیاد رمز موفقیت ساکی بود.

فابیو کاپلو از دیگر مربیانی است که آنچلوتی درباره‌ او در کتابش صحبت کرده است. او درباره این مربی باتجربه می‌گوید:‌ با مربیان مختلفی کار کرده‌ام. کاپلو در بازیخوانی استاد بود و باید کلاهم را به احترام او از سر بردارم. کاپلو عصبانی و بدمزاج بود. چگونگی صحبت و ارتباط با بازیکنان را بلد نبود. او تمایلی برای بررسی نقاط تاکتیکی با ما نداشت و به همین خاطر گاهی اوقات با بازیکنان درگیری لفظی پیدا می‌کرد. یادم است روزی با رود گولیت دست به یقه شد و با هم درگیر شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.