لیونل مسی: چیزهای زیادی از رونالدینیو یاد گرفتم

تاریخ : 21 / 4برچسب:خاطرات مسی,مسی,رونالدینیو,بارسا,طرفداری,
زمان انتشار :14:41.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

رختکن بارسلونا: "من همیشه گفته ام که از لحظه اولی که وارد رختکن شدم، رونالدینیو و بقیه برزیلی ها- دکو، سیلوینیو و [تیاگو] موتا- به من خوش آمد گفتند و همه چیز را برای من آسان کردند. اما بالاتر از همه، رونالدینیو بود، چرا که او ستاره تیم بود. من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم."

تأثیر رونالدینیو روی او: "او کمک بزرگی بود. هیچوقت ورود به یک رختکن بزرگ در 16 سالگی آسان نیست، مخصوصاً برای فردی با کاراکتر من. رونالدینیو همه چیز را برای من ساده تر کرد. من خوش شانس بودم که بودن در کنار او را تجربه کردم و بسیاری از مسائلم را با او در میان گذاشتم. می توانم بگویم که او واقعاً شخص بزرگی است و این مهمترین چیز است."

تأثیر رونالدینیو روی تیم: "رونالدینیو مسئول تغییر بارسلونا بود. دوران بدی بود ولی با آمدن او تغییرات شگفت انگیزی ایجاد شد. در سال اول، او چیزی نبرد اما مردم عاشق او شدند. بعد از آن افتخارات از راه رسیدند و همه آن مردم خوشحال شدند. بارسا همیشه باید قدردان کارهای او باشد."

مربی سابق بارسلونا، فرانک رایکارد: "بعضی وقتها نمی توانستم درک کنم که چرا انتخاب نشده ام و یا چرا بازی نمی کنم. حالا که به آن زمان نگاه می کنم، بی درنگ فکر می کنم او واقعاً رفتار خوبی با من داشت. من خیلی از رایکارد تشکر می کنم چرا که او هر لحظه می دانست که چه چیز برای من بهترین است. این دلیلی است که من همیشه قدردان او و تمام کادر فنی اش هستم."

قهرمانی چمیپونزلیگ در سال 2006: "من در حال ریکاوری مصدومیتم بودم و به بازی فینال نرسیدم. خیلی جوان بودم و نمی خواستم آن قهرمانی را جشن بگیرم. سپس، رونالدینیو، دکو و موتا جام را برای من آوردند تا من هم بتوانم جشن بگیرم و این واقعاً خاطره خوبی است. حالا تأسف می خورم که چرا داخل زمین بیشتر خوشحالی نکردم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.