مسی و اینیستا،میهمانان ویژه جشن عروسی ژاوی

تاریخ : 19 / 4برچسب:ژاوی,عروسی ژاوی,مسی,اینیستا,کاسیاس,بارسانیوز,
زمان انتشار :22:33.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)
طبق گزارش های منتشره حدود 150 میهمان دراین جشن شرکت خواهند کرد و تنها اعضای خانواده عروس و داماد و دوستانشان برای شرکت دراین مراسم دعوت شده اند. از میان بارسایی ها، لیونل مسی و همسرش آنتونیا همراه با آندرس اینیستا و همسرش آنا، که دوشنبه شب اولین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند، حضورشان دراین جشن را قطعی کرده اند. این جشن دو غایب بزرگ نیز دارد: کارلس پویول و جرارد پیکه.. پویول همراه با نامزدش وانسا لورنزو که یک مدل اسپانیایی است به تعطیلات تابستانی رفته و جرارد پیکه هم این روزها همراه با شکیرا و پسرش میلان در لس آنجلس هستند و چند روزی هم برای استراحت به میامی خواهند رفت، قادر به شرکت دراین مراسم نخواهند بود.
البته طبق گزارشهای منتشره مدت زیادی نیست که چابی و نوریا روز جشن ازدواجشان را قطعی کرده اند و زمانی که آنها تاریخ جشن را به دوستان اعلام کردند، برخی ها مانند پویول و پیکه برنامه های تعطیلاتشان را چیده بودند. چابی می داند که بعد از سپری کردن فصلی سخت و حضور در جام کنفدراسیون ها ، هم تیمی هایش به چند روز استراحت نیاز دارند و ازهمین رو از آنها خواسته که به خاطر جشن ازدواج او برنامه های سفرشان را برهم نزنند.
یک غایب دیگر این جشن، ایکر کاسیاس، دوست صمیمی چابی در تیم ملی اسپانیاست. فردی که رابطه صمیمانه اش با چابی یکی از دلایل بروز اختلافات میان او و ژوزه مورینیو سرمربی اسبق رئال مادرید شد. ایکر و چابی که درماه اکتبر سال گذشته به صورت مشترک جایزه شاهزاده آستوریاس را دریافت کردند، سالهاست که دوستانی صمیمی هستند.ولی ایکر هم به دوست خوبش اعلام کرده که بعد از سپری کردن فصلی سخت و پرفشار وبعد ازمصدومیتی که سپری کرده و درگیری هایی که با مورینیو داشته و البته بعد از حضور درجام کنفدراسیون ها، به استراحت نیاز فراوانی دارد ومی خواهد که درکنار ساراکاربونرو که باردار نیز هست به تعطیلات تابستانی برود.
تیتو ویلانووا، پپ گواردیولا و بیسنته دل بوسکه هم دراین جشن حضور نخواهند داشت. چرا که با وجود رابطه صمیمانه چابی با این سرمربیان بزرگ، او ترجیح داده تا جشن عروسی اش کاملا دوستانه باشد و به همین خاطرسرمربیانش را دعوت نکرده.
ماریا مرسه کرئوس، مادر چابی دراین جشن به شدت خوشحال خواهد بود. چرا که چابی اولین بچه از 4فرزند اوست که ازدواج خواهد کرد. خواکیم، پدر چابی و اسکار برادر بزرگ او هم در تدارک مراسم جشن به این ستاره اسپانیایی کمک زیادی خواهند کرد.
چابی 33 ساله و نوریا کنیرای 31 ساله که یک روزنامه نگار نیز هست سالهاست که باهم آشنا هستند و البته مدتها بود که دور از یکدیگر زندگی می کردند. در طول سالهای بی خبری، چابی با دختری به نام السا اگئا آشنا شده بود و نوریا هم نامزد دیگری داشت ولی یک سال و نیم پیش، زمانی که هر دوی آنها به ارتباطشان با نامزدهایشان پایان داده بودند، سرنوشت مجددا آنها را با هم روبرو کرد و روز 13 جولای پیوند ازدواج این زوج موفق بسته خواهد شد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.